نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اعتراف قهرمان المپیک؛ واضح به من گفتند باید از ایران بروی/ از آمریکا پیشنهاد هنگفتی داشتم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: چون رییس فدراسیون وزنه‌برداری دوستم ندارد از ایران طردم کردم و گفت از کشورم بروم.

نشست آنلاین ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزیر ورزش و جوانان در دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد. کیانوش رستمی ملی‌پوش سابق وزنه برداری که به صورت آنلاین در این برنامه حاضر شد، بیان کرد: دلم پر است و از وزنه‌برداری خسته شده‌ام. این در حالی است که همیشه تلاش کردم پرچم ایران را به اهتزاز درآورم. برخی افراد به من گفتند که آقای رستمی ورزش را کنار بگذار و نباید ورزش کنی. من را از ورزش را طرد کردند و واضح به من گفتند باید از کشور بروی.

او ادامه داد: آقای انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری، من را از کشور طرد کرد و کامل به من گفت برو! اجازه ندادند در هیچ مسابقه‌ای شرکت کنم. اگر به المپیک ۲۰۲۴ می‌رفتم، طلا می‌گرفتم و این قول را به مردم داده بودم. سهمیه المپیک را هم گرفته بودم اما در مسیر کسب سهمیه المپیک من را حذف کردند و دستم در ورزش کوتاه شده است.

رستمی همچنین گفت: من چهره سیاسی نیستم و با کسی زاویه ندارم و فقط وظیفه دارم ورزش کنم اما آنقدر شرایطم بد شد که مجبور شدم این حرف‌ها را بزنم. من بدنم را می‌شناسم و می‌دانم که می‌توانم مدال های بیشتری به دست آورم. تمام کشورهای دنیا به من پیشنهاد داده‌اند که آنجا بروم. اگر کشورم را دوست نداشتم، بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو می‌رفتم چون از آمریکا پیشنهاد هنگفتی داشتم. امروز کشور دیگری کارهایم را انجام می‌دهد که بروم آنجا وزنه بزنم و مدال‌هایم را به دست آورم. نمی‌گذارند من مدال بگیرم چون آقای انوشیروانی سلیقه‌ای برخورد می‌کند و من را دوست ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی