نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تذکر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال؛ پای سرخابی‌ها در میان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد مالکیت تیم های استقلال و پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده است.

فدراسیون فوتبال فصل گذشته در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را دو وزارتخانه مختلف معرفی کرد اما بعدها مشخص شد این انتقال مالکیت انجام نشده است و چون کنفدراسیون فوتبال آسیا به این موضوع پی برده است، ممکن است جرایم برای تیم های استقلال و پرسپولیس و هم چنین فدراسیون فوتبال ایران در نظر بگیرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه جدیدی که برای فدراسیون فوتبال ایران فرستاده است، تاکید کرده که مالیکت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از هم جدا باشد. هم اکنون این دو باشگاه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کنند و اعضای هیات مدیره این دو باشگاه مشترکا با نظر وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی انتخاب می شوند.

در صورتی که پیش از شروع لیگ نخبگان آسیا مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از هم تفکیک نشود، این دو تیم شانس حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد. این یک هشدار جدی برای تیم های استقلال و پرسپولیس و هم چنین فدراسیون فوتبال ایران است. بطوریکه اکنون هم این شایعه وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد، بار دیگر فدراسیون فوتبال ایران و برخی از باشگاه ها را به دلیل عدم سلامت برخی مدارک ارایه شده جریمه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • سامان IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    انشاا.. که جریمه میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی