نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال ۳ سال قبل در چنین روزهایی به معنای واقعی کلمه دچار بحران شده بود.

محمود فکری در اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ هدایت استقلال را بر عهده گرفت و آرام آرام با کسب نتایج مطلوب توانست تیم را به صدر جدول برساند اما حرف‌های جنجالی که در کنفرانس‌های مطبوعاتی خودش بر زبان می‌آورد و همچنین سبک بازی استقلال که موردعلاقه هواداران این تیم نبود، موجب شد با وجود صدرنشینی استقلال، انتقادات از او زیاد باشد و گروهی از پیشکسوتان استقلال هم قاطعانه شرایط استقلال را به نقد می‌کشیدند.

در چنین فضایی روزهای بد نتیجه‌گیری استقلال هم آغاز شد و این تیم در بهمن ماه سال ۹۹ کاملا به بحران رسید طوری که گروهی از هواداران رسما خواهان جدایی محمود فکری شده بودند و از دست رفتن عنوان صدرنشینی در جدول نیز بر این قضیه دامن می‌زد. از اواخر بهمن و با وجود شیوع ویروس کرونا، تعدادی از هواداران استقلال مقابل استادیوم محل تمرین آبی‌پوشان تجمع می‌کردند و علیه سرمربی و برخی بازیکنان شعار می‌دادند. در خلال یکی از این جلسات تمرینی، محمود فکری با صراحت به خبرنگاران گفت قضیه را اصلا تصادفی نمی‌بیند و معتقد است تفکری پشت سر این اعتراضات خوابیده! فکری همچنین مدعی شد استقلال سال‌هاست جام نگرفته و نباید او را مقصر چنین اتفاقی بدانند.

در چنین فضایی آبی‌پوشان روز دوم اسفند سال ۹۹ در حالی تمرین خودشان را شروع کردند که هواداران مقابل درب ورزشگاه جمع شده و شعار می‌دادند. فضا به حدی متشنج شد که مربیان و بازیکنان این تیم را بعد از خاتمه تمرین از درب پشتی فرستادند تا کار به اتفاقات تلخ کشیده نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی