طعنه سنگین گزارشگر تلویزیون به حکم جنجالی مدافع پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجری و گزارشگر تلویزیون قبل از بازی پرسپولیس مقابل تراکتور نسبت به حکم کمیته انضباطی در مورد کنعانی‌زادگان واکنش نشان داد.

چند ساعت قبل از اینکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از تراکتور میزبانی کند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود پیرامون محمدحسین کنعانی زادگان را اعلام کرد و برای این بازیکن یک جلسه محرومیت تعلیقی در نظر گرفت تا این مدافع ملی پوش بدون هیچ مشکلی پرسپولیس را مقابل قرمز پوشان آذری همراهی کند.

این حکم سر و صدای بسیار زیادی در فضای فوتبالی کشورمان داشت و اتفاقاً محمدرضا احمدی مجری برنامه فوتبال برتر نیز پیش از آغاز بازی پرسپولیس و تراکتور با اشاره به آن و جریمه نقدی منظور شده برای کنعانی زادگان، حرف جالبی زد و گفت: به هر حال آخر سال شده و همه دنبال پول و کسب درآمد هستند!

در همین ارتباط: به بهانه حکم قابل تامل کمیته انضباطی علیه بازیکن پرحاشیه پرسپولیس و تیم ملی/ نمی‌گوییم کاری کنید تا فوتبال کنعانی‌زادگان تمام شود اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میلاد IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    وقتی یک بچه میشه گزارشگر نتیجه ش همین رفتارهای خام و سخیفه . تو جام ملتها مدام هواداران امارات و قطر رو با گفتن اسمع اماراتی و قطری مسخره کرد حالا هم احساسات رنگیشو بروز میده و این حرفو میگه . سوال مهم اینه که هواداران الومینیوم در کنار اتوبوس پرسپولیس چیکار میکردن ؟ اگه با سنگ و چوب به بازیکنان حمله میکردن کی جوابگو بود؟ بجای انتقاد از ضعف میزبانی به پرسپولیس خمله میکنن
  • فرهاد IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    دقیقأمثل پرونده دوماه قبل استقلال که رأی اعلام شدوهمه میگفتن۶امتیازازاستقلال کسرمیکنن ولی فقط جریمه کردن وجعل اسنادشون که تشکیل پرونده هم ندادن،آقای احمدی اونموقع زبانشوموش خورده بود؟
  • بینام IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    اینم از اون کار کشته هاست
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    خبرورزشی خیلی ناراحته بنده خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی