نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
۷۹ |
۳۹
فوتبال لمپنی!/ بازگشت به عصر چاله‌میدانی و عربده‌کشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل‌زاده پس از پایان بازی با پرسپولیس مقابل خبرنگاران چنان عربده می‌کشید که یک لحظه فکر کردیم در چاله میدان حضور دارد.

فوتباله دیگه! احتمالا این جمله را در این چند روز بارها شنیدید. دوشنبه‌شب بارها از زبان سرمربی تیم ملی، امشب هم در میکسدزون استادیوم آزادی و از زبان شجاع خلیل‌زاده. البته کاپیتان تراکتور چند ثانیه بعد چنان از کوره در رفت و عربده می‌کشید که حس کردیم این هم جزئی از «فوتباله دیگه»! مدافع تیم ملی به‌جای این‌که جواب خبرنگاران را بدهد، عربده کشید و عادل فردوسی‌پور و کیروش را مقصر وضعیت فوتبال ایران دانست.

بله حق با شماست آقای خلیل‌زاده. مقصر عادل فردوسی‌پور و کیروش بودند که سطح فوتبال ما را از آن افتضاحی که بودیم کمی بالا کشیدند و ما را با فوتبال دنیا آشنا کردند. الان که چندسالی است آن‌ها نیستند دوباره به تنظیمات کارخانه و چاله‌میدانی برگشتیم.

همه جای دنیا خبرنگار ذات پرسشگری دارد و با سوال‌هایش طرف مقابل را به چالش می‌کشد؛ نه مثل بعضی‌ها که مقابل سرمربی تیم ملی می‌نشینند و لبخند می‌زنند تا آقای سرمربی به جای توضیح درست بگوید فوتباله دیگه. 

کیروش در زمان حضورش در تیم ملی اگر تنها یک کار خوب کرده باشد، مبارزه با بازیکن‌سالاری و راه ندادن شجاع و امثال او به تیم ملی بود که به جای توضیح دادن درباره ۷ گل خورده در ۶ بازی جام ملت‌ها، داد و فریاد می‌کند. 

آقای خلیل‌زاده شما با تصمیمات و کارهای خودتان فوتبالتان را نابود کردید نه کیروش و نه عادل فردوسی‌پور. خوشبختانه در عصر اینترنت حضور داریم و آمار درخشان شما در چندسال اخیر و مخصوصا تیم‌های قطری کاملا عیان است.

به جای عربده‌کشی به فکر چاره باشید.

بیشتر بخوانید: ویدیو| عصیان شجاع خلیل‌زاده در آزادی: فردوسی‌پور و کیروش فوتبال ایران را نابود کردند/ درگیری شدید کاپیتان تراکتور با یک خبرنگار!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • رضا US ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    خبرورزشی کمتر بخاطر پیروزی زمین و زمان رو بکوب.
    • Ali IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      جهل تو شاخ ودم نداره آنهم جهل مرکب که شعرمعروف گفته است که : آن فرد که نداند (مثل تو) و نداند که نداند (نمی داند) درجهل مرکب ابدالدهر بماند ، آنقدر تعصب به تیمت یعنی استقلال داری که عقلت را زایل کرده چون هرجا تعصب بیاید عقل فرار میکند که درموردتو چنین شده است ، نام پرسپولیس بدجور تو وافرادی چون تورا سوزانده ومی سوزاند میدانی چرا ؟جدا از موفقیت های چندوقت اخیرپرسپولیس ، نام پرسپولیس یعنی یادآور ایران عزیز ،اما اسم استقلال یادآور حکومتی بودن ، البته حتی اگر پیروزی هم بگویی که از سوزشت هست بازهم این نام زیبا یک نام ایرانی هست ونه نامی بیگانه چون اسم تیمت ،پیروزی هم که باشد نامی ایرانی را تکرار میکنیم وحتی برای برد تیم مورد علاقه ی تو درمقابل رقبای 15 گانه (داخلی) بازهم از همین واژه ایرانی وزیبا بهره برده میشود اما بیاندیش (البته اگر تعصب بهت اجازه بده )و ببین که اسم تیم موردعلاقه ات در کجا وکی بوسیله کی استفاده میشود!!
    • ساوالان IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      وقتی مربیانی از قبیل مجیدی و نکونام هوچی گری می کنند. بازیکن که فاتحه... نکونام با سایه خودش هم دارد.. ولی نشست اول فصل نکونام با تاج کار خودش را کرده.!!!!
    • محمد US ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      شمایی که به خبزورزشی گیر میدی تو نه اخلاق داری نه شرافت ورزشکاری، یه دروغگوی بی ارزشی که فکر میکنی خیلی به تیمت تعصب داری، نه جانم اسم این تعصب نیست، با حرفهای دروغ و بی ارزش خودت رو تحقیر میکنی، اینقدر چیپ نباش
    • رضا IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      چی میگی متوهم برای خودت داستان میبافی.اتفاقا طرفداری تو از تیمت عقلتو ضایع کرده و هرکی چیزی بگه فکر میکنی استقلالیه.من اصفهانیم تیم محبوبمم به خودم مربوطه ولی استقلال نیست ولی باهات موافقم تعصب عقلو زایل میکنه آره ی فکری براش بکن😄
  • کارلوس پرتغال US ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    باور کنید پرفسور سمیعی جراح و نابغه مغز با کلی سوابق و طبابت مثل ۱/۳ درآمد فوتبالیست را نداره که میزان تحصیلاتش در حد .... !! و همان فوتبالیست توسط امثال فردوسی پور و شما رسانه ها از دکتر باشخصیت همچون سمیعی بیشتر شناخته می شوند و توسط مردم احترام گذاشته می‌شوند و در آخر هم نتیجه اش میشه بی احترامی توسط همان بازیکن به درخواست مردم و خود رسانه .
    • MD ES ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      جناب سمیعی اگر با برخی آقایان زدوبند نداشت، به دلیل مراودات و تجارتی که با جناب عباس ایروانی ( شرکت عظام) داشت باید الان حساب پس میداد. بنابراین از زمین و زمان وام نگیرید. شجاع اخلاقش خوب نیست و در این شکی نیست اما اینجا خبرنگار اجازه نداشت دادوبیدادکنه و مسائل تیم ملی رو جلو بکشه. مگه بازی تیم ملی بوده؟؟ برخی از خبرنگارها گمان می کنند که همیشه محق هستند، یه جورایی خود قندلی هستند ولی مدل دیگه اش. تیم بازی رو باخته، بازی لیگ بوده، بعد طرف داره شجاع خلیل زاده رو بابت بازی تیم ملی بازجویی میکنه!! و اینکه آیا کل مشکل تیم ملی فقط دفاع وسط هاش بودند؟ این سوال و عربده کشی خبرنگار نشون داد که طرف فوتبال رو هم درک نکرده. ( ببینیم خبرورزشی منتشر میکنه).
    • شمسعلی US ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      اساساً چیزی که گفتی ربطی به فردوسی‌پور یا رسانه های داخل نداره، خوب یا بد در همه جای جهان هنرمندان و فوتبالیستها شناخته شده تر و معروف تر از اساتید و متخصصین هستن.حالا فوتبالیستها یا بعضی هنرمندان ممکنه یه هنر منحصربفرد داشته باشن که هیچ کسی توی دنیا نداشته باشه اما اسم کیم کارداشیان رو بارها و بارها شنیدی شهرت زیادی داره ولی هنر خاصی نداره همه جای دنیا همینه. قاعده درستی هم نیست متأسفانه ، فوتبالیست در لیگ برتر انگلیس داریم «هفته ای» چهارصد هزار پوند درآمد داره ولی بهترین نخبه علمی دنیا هم که باشی نهایتا «ماهیانه» پونزده هزار دلار در دانشگاه درآمد داری ، مگه که بری صنعت و شاید بیشتر باشه ولی به فوتبالیست نمی‌رسه حتی یه فوتبالیست تیم ملی ایران از یه استاد در دانشگاه آمریکا درآمدش بیشتره ، جالب نیس ولی هست و ربطی هم به رسانه نداره
    • کارلوس پرتغال US ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      در پاسخ به شمسعلی ، هیچ جای دنیا مثل ایران نیست ، تو دنیا امثال پرفسور سمیعی و هاوکینگ احترام و اعتبار بیشتری نسبت به جسی لینگارد یا لمپارد ، حتی مسی دارد شما نمونه اش انوشه انصاری که ایرانی فضانورد هست را نگاه کن و ببین چند بار تلویزیون و رسانه های آمریکایی در مورد انوشه انصاری صحبت می کنند ولی ایران فقط عده ای فوتبالیست بی سواد و ... در ارج و قربت هستند ، اگر فوتبالیست یا دروازه بان فلان تیم فوتبالیست نبود و کارگر بود الان چقدر می گرفت ولی از استقلال ۱۰۰ میلیارد پیشنهاد داشت و آخر هم طلبکار هم می‌شوند
    • کارلوس پرتغال IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      در پاسخ به MD , آقای پرفسور سمیعی پاک ترین انسان هستند و اگر خلافی داشتند ۵۰ سال تو آلمان دوام نداشتند ، ضمنا خود سازمان ملل گفته که پرفسور تا الان یک میلیارد دلار رایگان تو آفریقا و کشورهای جهان سوم رایگان عمل جراحی کرده .
  • علی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    همیشه از این خلیل زاده بدم می اومد ولی استثنائا این یه دفعه رو راست گفته
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      متاسفانه نویسنده مغرضانه حرف میزنه. خلیل زاده خب حق داره. سالها بهترین مدافع ایران بود اما تیم ملی جایی نداشت. کیروش هم ددردی از فوتبال ما را دوا نکرد
    • ا‌.م DE ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      مثل اینکه نویسنده هم کی روشی تشریف داریداونوقت میگیدچراشجاع گفت شماخبرنگاران ۸سال روزه ی سکوت گرفته بودید،حالا جواب بده اگه اسکوچیچ بدون باخت وبهترین صعود تاریخ ایران به جام جهانی بدبود پس کی روش که آبروریزی کرد،تیم سومش رابعدازایران داره میگیره و۲تاراناکام تحویل دادواخراج شد،هیچ پیشرفتی ازکی روش نداشتیم امافردوسی پور تنهاایرادش خارجی پرست بودن ش هست وگرنه برنامه ی پرباری داشت
  • محسن IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    خاک بر سر کسانی باشد که اجنبی پرست اند ، کی روش هر جا رفته سر یکسال بیرونش کردند ، اگه خوب بود اخراج نمیشد .
    • یک ایرانی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      واقعا این حجم ازخارجی زدگی رسانه ها وپرسنلشون که یک قطره فوتبال نه بلدند و نه بازی کرده اند نوبره ،کیروش نه فصل در فوتبال ایران با حمایت فردوسی پور فوتبالمون رواستعمارکرده بود دوتا تورنمنت جام جهانی و جام ملتها رو افثضاح کرد ومقابل همین قلعه نویی چهار گل خورده هنوزم مورد حمایت رسانه هاست
    • حسن ۳۱ US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      انسان چقدر می‌خواهد بی سواد بشه و مطالعه نکنه ، شما که میگی کیروش کاری نکرد لااقل دوباره بازی های ایران تو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را نگاه کن که چطور دنیا به فوتبال ایران احترام گذاشت ، کدام مربی ایرانی می تونست آرژانتین را اذیت کنه که کل آرژانتین و مارادونا از گل دقیقه ۹۱ به ایران خوشحالی کنند ؟
  • Atilla IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    حالا میشه حق زو به کیروش داد که شجاع رو هیج جوری قبول نداشت.متاسفم برا تراختور که هنوز انتخاباش دست کسایی هست که منفعت رو به بزرگی وموفقیت تراختور ترجیح میدن.آقای زنوزی چه خبره؟۱بار هم شده چشات رو باز کن ببین مدیرات کیا هستن .
  • اشکان IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    همیشه کاسه کوزه بر سر خبرنگار بنده خدا میشکنه سوال پرسیده نشه هواداران فوتبال رسانه رو به کم کاری متهم میکنن پرسشگر باشند این طرز برخورد وقتی سرمربی تیم ملی از انتقاد ناراحت میشه بازیکن زیر نظر این مربی هم این طور جواب میده نسل طلایی! کدام مرتبه جواد زرینچه مهدوی کیا وحید هاشمیان مجید نامجومطلق کریم باقری گل محمدی و امثال این بررگان صداشون برای خبرنگاران بلند کردن...
  • شمسعلی US ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    در اینکه خلیل زاده کلا بازیکن نچسبی هس کسی شک نداره اما اینکه کی روش ما رو با فوتبال دنیا آشنا کرد! آشنایی زیاد جالب و خوبی نبود! مخصوصا بازی با انگلیس که البته بودنمون در جام رو نه مدیون کی روش که مدیون اسکوچیچ بودیم و کی روش بد جور آشنامون کرد با فوتبال انگلیس، خدا نصیب نکنه 🤭!بازی با بوسنی ، بازی با ژاپن و کلا بازیهایی که بازیکنان مجبور بودن یه دو قدم از رو خط دروازه بیان جلو آشنایی بدی داشتیم با فوتبال دنیا! نه دیگه قرار نیس هر چی نوشتین چشم و گوش بسته بگیم درسته. تیم ملی تا همون مرحله ای پیش رفت که با کی روش رفت هر چند زمان کی روش یه بار در یک چهارم حذف شد نه نیمه نهایی! این که کی روش سطح فوتبالمون رو کمی بالا کشید بر اساس چه متر و معیاری؟ قهرمان جام ملتها شدیم؟ به فینال جام ملتها رسیدیم؟ به مرحله حذفی جام جهانی رسیدیم؟ همین جوری دیمی و الکی که نمیشه گفت سطح فوتبالمون رو از افتضاح بالا کشید. خوبه که قبل کی روش هم جام جهانی رفته بودیم هم سوم آسیا شدیم هم خیلی قبلتر قهرمان آسیا شده بودیم!!!! به خدا قبل کی روش مالدیو نبودیم ، حالا خود دانید
  • علی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    خبر فوری:کمیته انضباطی بسرعت تشکیل جلسه داد و بدلیل رفتار غیر ورزشی خلیل زاده او را بصورت کاملا داوطلبانه و دلبخواه به تبعید در اتاقش و فکر کردن به کارهای بدش محکوم کرد. این رای در دوران تعطیلی لیگ اجرایی خواهد شد و در صورت اعتراض هرکسی ابطال خواهد شد.
  • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    آقای زاوش محمدی واقعا مطلبتون بجا بود و یک روشنگری دقیق بود به قولی گل گفتید. با امثال قلعه نویی و الهویی و ادبیاتشان و نوع تفکرشان دقیقا بازگشتیم به عصر فوتبال چاله میدانی ...از ماست که بر ماست
    • مسعود IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      باز صد رحمت به کی‌روش 👏مگه به این راحتی گل می‌خوردیم جلالی مقابل آمریکا بازی داد👌 خاک تو سر تاج👋 واقعا بیست سال برگشتیم به عقب امیر مافیا و دارو دسته اش تیم ملیو گرفتن دسته شون میخواد قطبیو بیاره ازش استفاده کنه 🤫قلعه مافیا چیزی برا ارائه نداره و قلع نویی🤡 ا؟ مورینیو بهتره.تیم دوم جام تو دفاع 😂😭تیم اول تو حمله کردن 😂😝تیم اول تو تاکتیک 🫣🤣امیر🤥 مافیا💪🖕🖕👎قلع نویی👰 بارداره از آک م عفیف🫃👨‍🍼شجاع🐄 رضاییان🐐🦒چشمی .بیرو🦩طارمی🐸.قدوس🐇کنعانی زادگان🚎🚍🚃..امیر مافیایی👑👡💄💷
  • سعید IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    دمش گرم خوب جواب شما {...}ها ی دلال داد
  • محمد US ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    شجاع خلیلزاده با توهین به خبرنگاران و توهین به شخص عادل فردوسی پور فقط خودش رو کوچک و حقیرتر از همیشه کرد، خلیلزاده هم بازی رو باخته هم شرافت رو، الکی شلوغ میکنه تا هواداران تراکتور بهش انتقاد نکنن که چرا اینقدر هر بازی ضعیف بازی میکنی.... شجاع خلیلزاده با این رفتار به جایی نمی‌رسی اخلاق داشته باش،شرافت داشته باش،اون موقع که این خبزنگارها و شخص فردوسی پور واسه این فوتبال زحمت میکشیدن شما هنوز نمیدونستی فوتبال یعنی چی، حقا که تو هم مثل طارمی، چشمی، بیرانوند و... همتون نسل پرمدعا و بی افتخار هستید.
  • محمد IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    خبرنگار به درستی گفت تیم ملی به عملکرد شماها باخت. واقعا هم همینه، دفاع در این دوره از بازی ها بسیار ضعیف تر از نام ایران بود. کیروش حق داشت که امثال شماهارو مینشوند رو نیمکت.
    • احسان IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      وقتی تیم حجومی بازی میکنه بازیها پرگل میشن دیگه
  • امیر IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    بازگشت گروهبان قندلی هم در رشد دوباره لمپنیسم کم تاثیر نبوده!
  • شوتبال AT ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    بله بله درست میفرمایید فوتبال لمپنی و چاله میدانیه که هر لمپنی که زورش به رئیس نرسید بره سراغ نوچه هاش بعد انتطار داشته باشه جواب درست هم بهش بدن. چرا جرات نمی‌کردید از کیروش سوال کنید چرا حامیان کیروش را به چهارمیخ نمی‌کشید چرا با قلعه نوعی جرات نمیکنید اینجوری حرف بزنید؟ شجاع امروز دفاع تاپی نیست ولی مربی گذاشتش اونجا!
  • رضا سلیمانی GB ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    پریروز نوشتم که به مانند والیبال که نتیجه سالها تلاش مربیان درجه یک خارجی و مدیریت صحیح فدراسیون با عطایی نابود شد، در حال سقوط هستیم ولی در نیمه راه هستیم و به عصر دلهره ها و نذر و نیاز های فوتبالی بازگشتیم. خاطرم نبود این قلم درست دوست مان را هم بنویسم، به عصر فوتبال چاله میدانی که لازمه فرار از نتایج ضعیف مقابل تیم های عربی در عصر تاکتیک های علی اصغری است. قلعه نویی بهترین گزینه برای بازگشت به این عصر بود، در حالیکه به عنوان مربیان ایرانی، می‌توانستیم از مربیان با دانش تری چون مجیدی و گل محمدی استفاده کنیم که البته همان هم غلط است چون هنوز راه درازی برای استفاده از مربی ایرانی در فوتبال ملی داریم. برای استفاده از مربیان خوب داخلی نیازمند ساختارهای درست فوتبالی مانند کره و ژاپن هستیم. وقتی ریشه خراب است، مربیان بزرگ یا جسور خارجی توان درآوردن کار را با همین بضاعت دارند. عصر فوتبال چاله میدانی و علی اصغری مبارک همه آقایانی که حکم دادند مربیان فوتبال و والیبال باید ایرانی باشند.
    • چاله چوله IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      مجیدی با دانش فعلا ته جدول قوطه وره😂 زمان کی روش و لات بازیهای دستیارش و کتک زدن عکاس رو و فحاشیش به خبرنگار تو کنفرانس رو یادمون نرفته ها😂😂😂
  • محمد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    از پرسپولیس انداختنش بیرون، از قطز انداختنش بیرون، حالا میخواد با فرافکنی از تراکتور بیرونش نکنن، بزرگتر از تو نمیتونه مردم رو فریب بده، شجاع خلیلزاده نماد بازی ضعیف در کنار بی اخلاقی و چیپ بودن هست، اصن تو در حد شخصیت خبرنگاران و بخصوص عادل فردوسی پور نیستی که بخوای نظر بدی، برو همون لوگوی قطری‌ها رو ببوس
    • مهرداد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      از کی روشی پور الکی تعریف نکن
  • قندلی کاپلو IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    احسنت خبر ورزشی حرف حق زدید حرف حق ادمهای موفق رو باید از دشمنانشون شناخت
  • نگار IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    شجاع خلیلزاده بی تربیت ترین و دهاتی ترین بازیکن تاریخ تیم ملی هست، قصد توهین به روستاییان عزیز رو ندارم که قطعا اخلاق و رفتارشون صدها برابز از خیلی از ماها و شخص شجاع خلیلزاده بالاتر هست.
  • رضا CH ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    وقتی اون یکی مدافع، تماشاگر رو کتک میزنه و کاریش ندارن پس این یکی هم حتما دیده میتونه داد و بیداد کنه سر خبرنگار!!! این دو تا رو باید مادام العمر از تیم ملی محروم کرد
    • کیسه هوچی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      میشه نظرت رو هم راجب هاشمی نسب ونوازی که قبلاً اینکارو کردن هم بگی حداقل کنعانی جریمه شد مال شما که اصلا بهش رسیدگی نشد البته با این حرکات از طرف هرکس وبازیکنی باشه باهررنگی باید برخوردبشه
    • دامون IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      سه تا کیسه کش تماشاگران خودشون رو تو فرودگاه مشهد کتک زدن چقدر محروم شدن؟ یادت رفته؟ یک کیسه کش دیگه یک تیم رو به ریختن خون تهدید کرد و تو اصفهان هر جنایتی خواستن مرتکب شدند چه محرومیتی متحمل شد؟ نمیدونم چند سالته یا بچه ای که اگه اینطور برو سر مشقت اگه سنت قد میده و این موارد رو دیدی و خفه خون گرفتی بهتر ساکت شی کلا. تیم ملی با شجاع و کنعانی رفت جام جهانی نه با حسین حسینی و امثالهم
    • ع IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      حرف شما درباره محرومیت کنعانی زادگان ب دلیل اتفاقات اراک وقتی درسته ک اون تماشاگر ک تا پای اتوبوس قصد تحریک بازیکن رو داره هم محروم شه و تیم اراکی همبدلیل تخلفات هواداراش ب همون شدت محروم شه.
    • در پاسخ به دامن IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      تو ادبیات و لحن حرف زدنت دقیقا معلومه در چه رده سنی و فرهنگی هستی. تو هم دست کمی از همینهایی که اسم بردی نداری فقط معروف نشدی هنوز و دستت به جایی نمیرسی دامن خان.
    • معرفت داشته باش IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      آقای دامون شما هم از تیپ و شخصیت همونایی هستی که ازشون دفاع میکنی.با این ادب و فرهنگ بایدم دفاع کنی هم ذاتتن دیگه.نمیدونم چرا هرکی اینجوریه به این تیم خاص جذب میشه
  • رضا CH ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    وقتی اون یکی مدافع، تماشاگر رو کتک میزنه و کاریش ندارن پس این یکی هم حتما دیده میتونه داد و بیداد کنه سر خبرنگار!!! این دو تا رو باید مادام العمر از تیم ملی محروم کرد
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    آقای تازه به دوران رسیده! چرا کی‌روش باید بازیکن عصبی و ضعیفی مثل شما رو دعوت میکرد تیمملی؟ تیم ایران در جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ جلال حسینی داشت مجید حسینی پورعلی‌گنجی چشمی امیرحسین صادقی و . . . که همشون از این آقا بهتر بودند به همه خبرنگارا توهین کرد و گفت منافع شما توی خط خوردن من بوده! همتون کیروشی‌پور بودین! واقعا بازیکن با این سن و اینقدر نفهم نوبره والا! آخه خبرنگار بیچاره از دعوت نشدن این بازیکن چی گیرش میخواد بیاد؟ مگه همه خبرنگارا به عادل فردوسی‌پور وصل بودند؟ عادل بنده خدا کلا یه تیم خبرنگار و غیرخبرنگار داشت که اونم بچه‌های برنامه ۹۰ بودند این حرکت‌ها سرمربی تراکتور(خمس) رو هم متعجب کرده بود واقعا مربیای قبلی به این بازیکنا هیچی یاد ندادند فقط زبونشون درازه و دم از نداری میزنن!
  • جواد IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    مواجب کیروش و کیروشی پور نرسیده ناراجتید دیگه کیروش آلزایمر گرفت فکر دیگری کنید
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    حداقل بازوبند کاپیتانی رو ازش بگیرید، اگه برای پیراهن باشگاهتون احترام قائل هستین
  • کیروشی پور کثیف IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    چاله میدان را فردوسی و تاج امثال شماها درست کردید. شما وقتی در قبال تاج سکوت کردید. فردوسی پور در برگشت تاج نقش داشت. تاجی که با وجود تخلافتش و روشن بودن فسادش باز هم از اون بالایی ها حامی داشت.همین بزرگترین خیانت به فوتبال هست. پس بهتره حق به شجاع بدیم.
    • میثاقی بزدل IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      خدا شفات بده
  • دامون IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    اینکه با برنامه ریزی به یک نفر حمله میکنید و اونو عامل باخت تو یک بازی تیمی میدونید قطعا از روی برنامه ریزی بوده، شکی تو این نیست. چرا توان حمله به سرمربی تیم رو ندارید؟ همین شجاع تو تیم اسکوچیچ عالی کار کرد و تیم رو به جام جهانی برد و بعد به کمک شما خبر دلارها تیم به کیروش سپرده شد تا اون افتضاح پیش بیاد. شما قلم دارید، رسانه دارید،کارت هدیه هم که از طرف علی خطیر میرسه پس زور دارید و حرف مفت می زنید. برای اثبات فساد رسانه ها هزارتا دلیل و مدرک هست ولی رسانه ای نیست که بشه منتشر کرد. عادل فردوسی‌پور یکی از عوامل قدرتمند و موثر در بقای فرد بی افتخاری مثل کیروش بود. عادل تریبون پرهواداری داشت و نهایت سو استفاده رو از اون تریبون برد. زمان کی‌روش همه خبردلارها به صورت گله ای ازش حمایت میکردن بدون توجه به نتیجه تیم. فساد و ناکارآمدی اون تیم بارها اثبات شد ولی به دلیل قدرت زیاد رسانه ها همه چیز بایکوت شد. همین خبر ورزشی همون نقشی که تو سقوط بلاژویچ داشت تو بولد کردن بی جهت کی‌روش ایفا کرد. تاریخ از ذهن ملت پاک نمیشه ولی متاسفانه قلم دست یک سری مزدور مواجب بگیر.
  • حمید IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    چون مربی تیم ملی ایرانی هست ، خبرنگاران زبانشان دراز شده و هی سئوال میکنند. اگر کیروش بود شما خبرنگاران اصلا جرات نداشتید سوال نامربوط بپرسید
  • ع IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    رفتار خبرنگار محترم هم حرفه ای نبود، پرسشگری و چالشی بودن خبرنگتری با توهین شخصی و تلاش برای عصبانی کردن طرف مقابل فرق داره. شما خودتون تحمل انتقاد دارین؟ ب نظرم ی آمار از تعداد نظرات ثبت شده و تعداد منتشر شده بذارید تا میزان تحمل خودتون هم معلوم شه 😂
  • محمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    شجاع خلیلزاده نه اخلاق داره نه شرافت ورزشکاری..‌.
  • مس۳ IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    بیخیال کیروش دلال بشید هر جا رفته اخراج شده !!!!
  • ناشناس SI ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    این بابا تو بازیهای اسیایی همش حریفان با دست میگرفت و یکبار کارت قرمز گرفت.برای لیگ دسته یک هم بدرد نمی خوره
  • حامد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    علی رو صدا بزنید بیاد . علی..... کارای خبرنگار رو انجام بده.....
  • حسن IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    یادشون رفته قبل کی روش چی یودیم!؟!؟ با اون بازیهای قشنگت توی جام ملتها، به کیروش باید تبریک کفت که دعوتت نمیکرد
  • مجید IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    فهمیده قلعه نوعی تا جام جهانی هیت اینجوری داره خودش رو بیمه میکنه
  • ناشناس IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    کی روش پرستان مغزشون رو اجاره دادن کی روش هر جا رفت بیچاره شون کرد و به سال نکشید اخراجش کردن اما تو کشور اجنبی پرستان کم مونده بود وزیران رو عزل و نصب کنه از دوران ایشان روداری ریشه کرد در فوتبال ما ، همه اش دنبال مقصریم بخدا مقصر خودمونیم کی روش می باخت هم کولش می کردن خبرنگار سین جیمش نمی کرد الان بعضی هاشون یه جورایی با طعنه و توهین برخورد می کنن الانم از خداشونه کی روش رو برگردونن بعد می گن چرا به اینجا رسیدیم قطر لیاقت داشت قهرمان بشه چون مغز خر نخورده بودن زود متوجه شدن کی روش بمونه بیچاره شون می کنه رسانه ها شون هم در راستای منافع کشورشون بودن
  • K IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    خبرنگار همه جای دنیا سوال میپرسه ولی سوال بیربط رو فقط یک خبر نگار ایرانی میتونه بپرسه.شانش گرقت شجاع نزد تو دهن خبرنگار بیربط
  • احسان IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    خودت داری میگی تو قطر امارش بد بوده ، یعنی اینقدر خوب و عالی بوده که لژیونر شده و دلار ریختن پاش ،تو پرسبولیس پنج تا قهرمانی اورد با زوج کنعانی زادگان ولی دعوت هم نمیشد ، این جه متن نا منصفانه ایه که نوشتید ، همینه انگشت کوچیکه ورزش 3 هم نیستید دیگه
  • ع ق QA ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    بعضی ها خصوصا عده ای از خبرنگاران انتقام اشتباهات و کم دانشی قلعه نویی و شکست تیم ملی را از بازیکنان امثال طارمی شجاع کنعانی و بیرانوند می گیرند در حالی که تیم بدون نقشه و هدف به بازیکن اجازه بازی نمی ده و حالا عصبانی کردن اینها نتیجه ای ندارد قلعه نوعی و باند مشترک زرد آبی فدراسیون را هدف قرار بدهید
  • محسن IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    کارهای شجاع اصلا قابل دفاع نیست اما با این مطلبی که شما نوشتید و یه جورایی وکیل مدافع کی‌روش شدید میشه نتیجه گرفت که از رفتن کی روش خیلی ناراحتید و دوست داشتید هنوز مربی ایران باشه ، یه نگاهی به کارنامه کی‌روش بندازید ، امارات ، کلمبیا ، مصر ، حتی با تیم رئال کهکشانی هم دستاوردی نداشت و اخراج شد ، این حمایت شما از کی روش فقط به شایعاتی که در مورد خبرنگاران محترم و اسکناس ۱۰۰ دلاری کی روش وجود داشت دامن می‌زند ،
  • شهروند ایرانی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    سلام. کارکرد رسانه ها در کشور ما مثل خیلی چیزهای دیگر متفاوت است نسبت به دیگر کشورها. نقش رسانه بسیار میتواند تاثیر گذار باشد بر ورزشکاران، مدیران ورزشی و برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان. لیکن در این برعکس است. نمیخواهم خیلی به حاشیه برم همین مصاحبه رو دقت کنید. رسانه ها می‌توانستند یک بازیکنی که تیمش باخته که تازه ایشان بازیکن ملی هم هست، آرامش بدهند یا برعکس فشارش رو ببرند روی ۲۰ که ناچار به داد و بیداد شود و بقیه ماجرا... تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
  • Atilla IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    همین مدیران هستن که باعث شدن تراختور درجا بزنه‌..دلیل وملاک انتخاب این آقایون چیه؟آقای زنوزی مگرقحطی مدیرهست که به مدیران بومی. میدان نمیدین؟ ملاک سنجش عملکرد مدیران فعلی که هر امکانات سخت افزاری ونرم افزاری براشون مهیاست و نتیجه مناسب بدست نمیادچی هست؟چطور بالانس جذب بازیکن توی همه خطوط دیده نمیشه؟مشاوران شما چطور این مسائل رو نمیبینن؟توی مجموعه مدیریت تیم چه خبره؟؟شما پنجره جذب زمستانی رو هم ازدست دادین چرا؟؟
  • 694274 IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    جالبه کسی به حرکت شجاع کار نداره یکسری دارن قرمز و آبی رامیکوبند یکسری طرفدار کیروش و فردوسی پور هستند وبالعکس!!!!!
  • فرزاد فردی تهرانپارس IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    یه مدافع متوسط نیاید این همه غرور داشته باشه بخصوص وقتی سوتی های عجیب غریب تو جام ملت ها داشت
  • عبدالله IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    چون به دوست شفیق تون کیروشی پور بی بته حمله کرده ناراحتین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی