نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بهترین‌های هفته ۱۷ لیگ برتر؛ تارتار ترمز صدرنشین را کشید/ پرسپولیس با تراکتور به کورس بازگشت/ محرم کاپیتان و آقای گلش را احیا کرد!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هفته هفدهم نیز با یک بازی معوقه برگزار شد و شاهد گل‌های زیادی بود که از مهم‌ترین نتایج می‌توان به تساوی در دیدار ملوان - استقلال و پیروزی پرسپولیس مقابل تبریزی‌ها اشاره کرد.

هفته هفدهم لیگ برتر که دومین هفته از دور برگشت این مسابقات بود، باز هم با یک بازی معوقه برگزار شد. سپاهان که در شروع دور برگشت به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر تراکتور به میدان نرفت، این هفته نیز باید دربی اصفهان را برگزار می‌کرد که این بازی به زمانی نامشخص موکول شد.

اما ۷ بازی دیگر این هفته که دور رفت تنها ۱۱ گل به خود دید، این هفته رکورد شکست که طی آن ۲۱ گل به ثبت رسید. یعنی میانگین سه گل در هر مسابقه!

دیدارهای این هفته چهارشنبه دوم اسفند با ۴ مسابقه آغاز شد. در سیرجان گل گهر دو بار از پیکان پیش افتاد اما هر دو بار گل خورد تا مساوی بدون گل بازی رفت جای خود را به تساوی ۲-۲ بدهد.

در اهواز استقلال خوزستان که بازی رفت با یک گل به آلومینیوم باخته بود، تا دقیقه ۶۵ با دو گل عقب بود. آلومینیوم که هفته قبل پرسپولیس را در اراک برد با دبل مهدی لموچی پیش افتاد اما خریدهای خارجی میزبان در دقایق باقیمانده غوغا کردند و استقلال خوزستان ۳-۲ پیروز و سه امتیاز را در خانه نگه داشت. در نیمه اول داور ابتدا یک پنالتی برای میزبان گرفت اما بعد از مشورت با کمک آن را وتو کرد!

در قائمشهر نساجی با سه گل به مس رفسنجان باخت. بازی رفت دو تیم ۱-۱ مساوی شد. آن روز ساکت الهامی روی نیمکت مس بود و مهدی رحمتی هدایت نساجی را بر عهده داشت اما این بار محرم نویدکیا در تقابل با آلکاروس اسپانیایی با سه گل پیروز شد تا تماشاگران حاضر در شهید وطنی تیم حریف را تشویق و یاد ساکت الهامی بیفتند!

در آخرین بازی روز چهارشنبه پرسپولیس که بازی رفت را با یک گل در تبریز برده بود، با دو گل در ورزشگاه خالی آزادی تراکتور را شکست داد. عیسی آل کثیر در بازگشت دوباره به پرسپولیس اولین لمس توپ را به گل تبدیل کرد و مهدی ترابی یک دقیقه بعد نتیجه را دو برابر کرد. کاپیتان تراکتور بسیار ضعیف بود و بعد از بازی به خبرنگاران تاخت ولی کاپیتان پرسپولیس ستاره زمین بود.

سه بازی روز پنجشنبه ۳ اسفند با تقابل هوادار و شمس آذر در تهران آغاز شد. هوادار بازی رفت را در قزوین ۲-۱ با محمود فکری برده بود و این بار با مسعود شجاعی همین نتیجه را تکرار کرد. شمس آذر خیلی زود پیش افتاد اما در تهاجمی‌ترین بازی هفته که هر دو تیم بارها صاحب فرصت مسلم گل زنی شدند، این هواداربود که ضمن از دست دادن یک پنالتی کامبک زده و ۲-۱ پیروز شد.

در دربی خوزستان صنعت نفت در خانه با دو گل مغلوب فولاد شد. بازی رفت را عبدالله ویسی در اهواز از علیرضا منصوریان ۲-۱ برده بود. در این مسابقه احمد آل نعمه برای اولین بار هدایت فولاد را بر عهده گرفت و با دو گل دو مدافعش در نیمه دوم به برتری رسید. بعد مسابقه هم که اعلام شد او تا پایان فصل سرمربی فولاد می‌ماند.

و در آخرین بازی هفته در انزلی ملوان با مساوی ۱-۱ ترمز استقلال صدرنشین را کشید. جنگ دو هافبک دفاعی پرسپولیس و استقلال در دهه‌های گذشته برنده نداشت. در هوای سرد انزلی هر دو گل بازی به فاصله یک دقیقه در نیمه دوم رویید و خرید جدید استقلال گل مساوی را برای آبی‌ها زد.

دیدار برگشت دربی اصفهان بین سپاهان و ذوب آهن نیز به زمانی دیگر موکول شد چون سپاهان در همین روز پنجشنبه در ریاض مقابل الهلال در دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به میدان رفت و باخت و حذف شد. بازی رفت را شاگردان مورایس با دو گل از تیم محمد ربیعی برده بودند.

تیم هفته: پرسپولیس

این هفته رقابت‌های جذاب و پرگلی داشتیم. پیکان و استقلال خوزستان کامبک زدند، مس رفسنجان یک بازی برتر را به نمایش گذاشت، فولاد هم سر و سامان گرفت. هوادار موفق پیش می‌رود و ملوان هم توانست استقلال را متوقف کند اما بدون شک بازی بزرگ هفته را پرسپولیس و تراکتور در تهران برگزار کردند.

جنگ همیشگی دو سرخ پرطرفدار در فوتبال ایران که به خاطر تعداد بازیکنان سابق پرسپولیس در تراکتور و تغییر مربی میزبان اهمیتی مضاعف پیدا کرده بود. هر دو تیم می‌خواستند با این سه امتیاز در کورس بالای جدول بمانند و مربی برزیلی پرسپولیس با یک نمایش برتر در نیمه دوم مچ مرد اسپانیایی را خواباند.

بهترین‌های هفته۱۷؛ تارتار ترمز صدرنشین را کشید/ پرسپولیس با تراکتور به کورس بازگشت/ محرم کاپیتان و آقای گلش را احیا کرد!

مربی هفته: محرم نویدکیا (مس رفسنجان)

این هفته رضا عنایتی دو بار بازی باخته را در خانه حریف مساوی کرد. سیروس پورموسوی، ویرای برزیلی، مسعود شجاعی و احمد آل نعمه در نیمه مربیان موفق به شکست حریف شدند. تارتار هم استقلال را متوقف کرد اما در کنار تمام این کارهای بزرگ محرم نوید کیا به خاطر تغییری که در شکل بازی و نتیجه‌گیری مس صورت داده به عنوان مربی هفته انتخاب می‌شود. او در خانه نساجی در هر دو نیمه تیم برتر میدان را داشت و بازیکنانی برای این تیم گل زدند که زیر دست مربی سابق عملکرد ضعیفی داشتند.

بهترین‌های هفته۱۷؛ تارتار ترمز صدرنشین را کشید/ پرسپولیس با تراکتور به کورس بازگشت/ محرم کاپیتان و آقای گلش را احیا کرد!

ستاره هفته: جلال علی محمدی (مس رفسنجان)

علی محمدی کاپیتان سپاهان در زمان نوید کیا بود. فصل قبل مورایس به او میدان نمی‌داد و در شروع این فصل به رفسنجان رفت تا شاگرد الهامی شود. او دور رفت یک بازیکن معمولی بود اما این هفته زیر نظر محرم در حد یک ستاره درخشید. علی محمدی دو گل زد و پاس گل سوم را به شهباززاده داد.

این هفته مهدی لیموچی هم برای دومین بار در این فصل برای آلومینیوم دبل کرد اما هر دو گل او در اهواز پرپر شد و استقلال خوزستان کامبک زد و با سه گل بازی را برد. علیرضا جعفرپور هم در تهران درخشان بود اما هر چقدر از حریف فرصت گرفت نتوانست مانع شکست ۲-۱ شمس آذر شود.

بهترین‌های هفته۱۷؛ تارتار ترمز صدرنشین را کشید/ پرسپولیس با تراکتور به کورس بازگشت/ محرم کاپیتان و آقای گلش را احیا کرد!

تیم منتخب هفته هفدهم (۳-۳-۴):
دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور (شمس آذر)
مدافع راست: مجید عیدی (ملوان)
مدافع چپ: ابوالفضل جلالی (استقلال)
مدافع میانی: امیرحسین صدقی (پیکان)
مدافع میانی: موسی کولیبالی (فولاد)
هافبک راست: امید عالیشاه (پرسپولیس)
هافبک چپ: ساویو روبرتو (استقلال خوزستان)
هافبک میانی: جلال علی محمدی (مس)
وینگر راست: آسو رستم (استقلال خوزستان)
وینگر چپ: مهدی لیموچی (آلومینیوم)
مهاجم نوک: کریم اسلامی (هوادار)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی