نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مربی پرسپولیسی تکذیب کرد؛ من با سرلک و عمری تماس نگرفته‌ام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملوان در بازی با استقلال به محمد عمری به عنوان بازیکن ذخیره بازی داد و از میلاد سرلک هم استفاده نکرد.

عدم حضور پرسپولیسی‌ها در ترکیب تیم ملوان در بازی با استقلال موجب اعتراض تماشاگران تیم پرسپولیس شده است. آنها این سوال را مطرح می‌کنند اگر قرار به عدم حضور این بازیکنان در ترکیب تیم ملوان بود، پس چرا مهدی تارتار این بازیکنان را از تیم پرسپولیس جدا کرد! بعد از جدایی محمد عمری و میلاد سرلک از تیم پرسپولیس این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد. البته باشگاه پرسپولیس تنها از محمد عمری شکایت کرده است.

برخی هم در فضای مجازی مدعی شده است که تماس‌های صورت گرفته از سوی مهدی تارتار با محمد عمری و میلاد سرلک موجب جدایی آنها از جمع سرخپوشان شده است که سرمربی تیم ملوان به این اتهام پاسخ داده و گفته است: «من فکر می‌کنم این صحبت‌ها از سر ناآگاهی بوده است. کسانی که منطقی قضیه را نگاه کردند، فهمیدند که ما هیچوقت تماسی با بازیکنان سرباز نداشتیم. آنها در موقعیت سربازی بودند و تماس گرفتند و ما هم استقبال کردیم. ما اگر این بازیکنان را جذب نمی‌کردیم ممکن بود به فجرسپاسی و نیروی زمینی بروند و اصلا آمادگی‌شان به خطر بیفتد.»

جالب اینجاست پیش از باشگاه پرسپولیس، باشگاه ذوب آهن از باشگاه ملوان به خاطر جذب محمدرضا سلیمانی شکایت کرد. ابتدا کمیته تعیین وضعیت حق را به باشگاه ذوب آهن داد و محمد رضا سلیمانی را محروم کرد اما کمیته استیناف در آستانه بازی با استقلال محرومیت محمدرضا سلیمانی را بخشید و اذعان کرد حضور این بازیکن در اردوی تیم ملوان به خاطر گذران سربازی بوده است. به نظر شکایت باشگاه  پرسپولیس هم ره به جایی نخواهد برد و محمد عمری و باشگاه ملوان تبرئه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اتهام پرسپولیسی‌ها به تارتار/ چرا میلاد سرلک و محمد عمری مقابل استقلال بازی نکردند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی