نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
وقتی این استقلالی برای همیشه ویلچرنشین شد/ فاجعه تاریخی برای لئاندرو پادوانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۶ سال قبل در پنجم اسفند ماه فاجعه بسیار تلخی برای یکی از بازیکنان استقلال و به طور کلی فوتبال ایران به وقوع پیوست.

استقلال که پس از روی کار آمدن وینفرد شفر شرایط بهتری در لیگ هفدهم پیدا کرده و دوباره مدعی کسب عنوان قهرمانی شده بود، روز پنجم اسفند سال ۱۳۹۶ در اهواز مقابل فولاد قرار گرفت تا با شکست دادن این تیم انگیزه زیادی جهت تقابل با پرسپولیس پیدا کند.

استقلالی‌ها فولاد را بردند اما اتفاق بسیار تلخ و غم‌انگیزی داخل زمین به وقوع پیوست که هرگز از یادمان نمی‌رود. در یک نبرد هوایی میان آرمین سهرابیان و لئاندرو پادوانی، برخورد غیرعمدی شکل گرفت و مدافع برزیلی استقلال به واسطه همان ضربه دچار ضایعه نخاعی شد! در ابتدای کار کسی متوجه عمق قضیه نشده بود ولی وقتی مشخص شد که پادوانی برای همیشه از زندگی عادی و راه رفتن محروم شده تازه همه فهمیدند فاجعه از چه قرار است.

این بازیکن بارها در مصاحبه‌هایش گفت آرمین سهرابیان را به اندازه یک سر سوزن هم مقصر نمی‌داند چون اتفاق کاملا غیرعمدی بود اما به‌شدت از دست مدیران وقت باشگاه استقلال گلایه داشت و مدعی بود آن‌ها در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند. پادوانی برای همیشه از زندگی عادی محروم  و محکوم به نشستن روی ویلچیر شد ولی قطعا برخی از مدیران اسبق استقلال را نیز تا آخر عمر فراموش نمی‌کند و از آن‌ها به بدی یاد خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آبی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    پادو بازیکن خیلی خوبی بود امیدوارم که سلامتی اش رو بطور کامل بدست بیاره گویا در زمینه شنا و ورزشهای آبی در برزیل فعالیت میکنه مدیرانی که میتوانستند و نکردند به هر حال باید جوابگوی اعمالشان باشند
  • آبی رنگ آرامش IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    پادوانی همیشه درقلب استقلالیها جا داره ،هواداران استقلال هم تا زنده هستن فراموشش نمیکنن ,ای کاش کاری از دستمون برمیومد که براش انجام بدیم، متأسفیم برای مدیران استقلال وهمه ی کسانی که عامدانه دراین قضیه کوتاهی کردن وباعث خدشه دارکردن نام استقلال بزرگ شدن؛خدا بهش سلامتیشو برگردونه وموفقیتهاش درعرصه ی ورزش شنا و سایر امور زندگی ادامه دار باشه💙🙏
  • ناشناس IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    چقدرچهره ی دوست داشتنی و مهربانی داره خدا سلامتی رو بهش برگردونه
  • امیر IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    به عنوان یک پرسپولیسی برای پادووانی آرزوی بهبودی کامل دارم ولی نمیدونم چرا این اتفاقات برای آدم های خوب می افته.
  • علی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    شما که صداتون به این مثلا مدیران استقلال می رسه اینو بهشون بگید که میشه این بنده خدا رو به عنوان استعدادیاب ( یا حتی ایجنت ) تو برزیل استخدام کنن و باهاش قرارداد ببندن یا بر حسب تعداد بازیکنهای به درد بخور ( نه مثل اون کفترباز پیروزی ) معرفی می کنه بهش پوب بدن . البته اگه دلالان عزیز اجازه میدن و مانع کسب و کارشون نمیشه !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی