نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
انتقاد از نیمار به دلیل کمک به دنی آلوس؛ این کار چه دردی از قربانی دوا می‌کند؟/ جامعه رفتارهای زن‌ستیز را تحمل نمی‌کند
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمک نیمار به دنی آلوس در پرداخت غرامت ۱۵۰ هزار یورویی باعث تخفیف در مجازات این بازیکن شد و رئیس حزب کارگر از نیمار به خاطر این اقدام انتقاد کرد.

دنی آلوس ۴۰ ساله به اتهام تجاوز به یک زن در کلوپ شبانه‌ای در بارسلونا مجرم شناخته شد و به چهار سال و نیم حبس و پرداخت غرامت ۱۵۰ هزار یورویی محکوم شد. نیمار به آلوس در پرداخت غرامت کمک کرد و این کار باعث کاهش در مجازات ستاره سابق فوتبال شد. گلیسی هافمن، وکیل و سیاستمدار برزیلی و رئیس حزب کارگر، نیمار را به دلیل کمک به آلوس مورد انتقاد قرار داد.

هافمن گفت: «محکومیت دنیل آلوس به دلیل تجاوز، آموزشی و مثال‌زدنی است. این نشان می‌دهد که جامعه دیگر رفتارهای جنسیتی و زن‌ستیزانه را تحمل نمی‌کند. نکته پوچ ماجرا این بود که او از نیمار پول قرض کرد و غرامت پرداخت کرد و مجازات را کاهش داد. این کار درد قربانی را دوا نمی‌کند، رنج او را پاک نمی‌کند.»

آلوس دوران درخشانی داشت و برای بارسلونا، برزیل، پاری‌سن‌ژرمن، سویا و باشگاه‌های دیگر بازی کرد، اما اتهام تجاوز جنسی میراث او را برای همیشه لکه‌دار کرده است. او بهترین دفاع راست نسل خود بود، اما این اتهام تا آخر عمر در کنار نام او خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی