پیشنهاد وسوسه‌انگیز سعودی‌ها به دروازه‌بان بارسلونا
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارک آندره تراشتگن به تازگی قراردادی جدید با بارسلونا بسته اما پیشنهادی پرسود از سوی عربستان سعودی می‌تواند هم بازیکن و هم باشگاه را وسوسه کند.

به نظر می‌رسد که بارسلونا پنجره نقل و انتقالات تابستانی شلوغی خواهد داشت و تعداد قابل توجهی از بازیکنان خود را به منظور کاهش مشکلات مالی از دست بدهد. بازیکنانی مانند ژول کونده، رافینیا و فرنکی دی‌یونگ همگی ممکن است به فروش برسند و هر یک از این فروش‌ها به بارسلونا کمک می‌کند تا برای خرید یک هافبک دفاعی جدید و وینگر چپ پول جمع کند.

این احتمال وجود دارد که بارسلونا پیشنهادات مهم برای همه بازیکنان خود را در نظر بگیرد، به غیر از تعدادی منتخب مانند رونالد آرائوخو، پدری و گاوی. یکی از کسانی که احتمالا می‌تواند برود مارک آندره تراشتگن است و دروازه‌بان آلمانی پیشنهاد بسیار جالبی از عربستان سعودی و باشگاه الاتحاد عربستان دریافت کرده است.

تراشتگن در دهه گذشته یکی از اعضای کلیدی تیم بارسلونا بوده و با توجه به اینکه به تازگی با قراردادی جدید تا سال ۲۰۲۸ به توافق رسیده، این احتمال وجود دارد که فقط علاقه‌مند به ماندن در کاتالونیا باشد. علاوه بر این، منابع نزدیک به این بازیکن ۳۱ ساله به موندو دپورتیوو گفته‌اند که هنوز هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نشده است.

بارسلونا از بودن تراشتگن خوشحال است و به نظر می‌رسد که او تا چندین سال آینده دروازه‌بان اصلی این تیم باشد. با این حال، یک پیشنهاد بزرگ از سوی عربستان سعودی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی