تیم ملی فوتبال ساحلی در لیست پاداش‌ها قرار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که در روز های گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی در لیست پاداش وزارت ورزش قرار ندارد منتشر شد، محسن معتمدکیا با انتشار توئیتی این خبر را تکذیب کرد.

 در این روز های جام جهانی فوتبال ساحلی در امارات که تیم ملی ایران سر و صدای زیادی به پا کرده است، بحث اینکه آیا پاداش وزارت ورزش شامل حال بچه های ساحلی باز می شود یا نه بسیار داغ است.

در صورتی که در روز های گذشته خبر هایی مبنی بر اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی در لیست پاداش وزارت ورزش نیست منتشر شده بود، محسن معتمدکیا مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «با دستوری که وزیر ورزش سه هفته قبل صادر کرد، قرار است آیین‌نامه پاداش قهرمانان پس از سالها اصلاح شود و با این تغییرات، تیم ملی فوتبال ساحلی هم جزو فهرست پاداش‌ها قرار می‌گیرد. ‏چند ساعت تا بازی ایران و امارات در جام جهانی فوتبال ساحلی، یک بار دیگر این ویدیو را ببینید و لذت ببرید!»

تیم ملی فوتبال ساحلی در لیست پاداش‌ها قرار گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسيح IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    به فوتبال که اون هم برش دارن ندادن به اينا که بنده خدا همشون جوشکار بنا هستن کارشون ول کردن امدن از غيرتشون مايه گذاشتن اخر پاداش بهشون نميدن اگه هم بدن نفري 500هزارتومن بيشتر نميدنشون يا يک فلاکس چاي يا يک کتري اين هست ورزش ما وطنم اي شکوه پا برجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی