نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
با خرید پرسپولیس، پرونده خرید این دو بازیکن هم در استقلال باز شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس امروز حمید خدابنده‌لو را به ترکیب اضافه کرد و این موجب شد پرونده خرید دو بازیکن از سوی باشگاه استقلال دوباره به جریان بیافتد.

پیش از پرسپولیس، تیم استقلال برای خرید فرشید باقری اقدام کرده بود اما به موفقیتی در این زمینه دست نیافت. اما پرسپولیس خیلی راحت با واریز ۸ میلیارد تومان به حساب باشگاه مس رفسنجان رضایتنامه حمید خدابنده‌لو را دریافت کرد و با این بازیکن به طور رسمی قرارداد بست.

با این اتفاق باشگاه استقلال به تکاپو افتاد در روزهای پایانی نقل و انتقالات از بین دو بازیکنی که قبلا می‌خواسته دست‌کم یکی را در اختیار بگیرد. فرشید باقری در کنار محمدحسین اسلامی بازیکن تیم ذوب آهن دو بازیکن مورد علاقه جواد نکونام بودند. پیش از این سمیعی یکی از اعضای هیئت مدیره گفته بود باشگاه استقلال علاوه بر جذب ماشاریپوف یک بازیکن جدید دیگر به خدمت خواهد گرفت.

گفتنی است محمدحسین اسلامی بازیکن تیم ذوب‌آهن بند فسخ دارد و اگر باشگاه استقلال این بند را فعال کند، بدون هیچ دردسری می‌تواند این بازیکن را به‌خدمت بگیرد اما حضور فرشید باقری در تیم استقلال منوط به رضایت باشگاه مس است. باشگاه مس برای صدور رضایتنامه این بازیکن خواستار جذب امیرارسلان مطهری و زبیر نیک‌نفس شده بود.

۷ اسفند فرصت نقل و انتقالات در ایران به پایان می‌رسد و باید منتظر ماند و دید که آیا استقلال می‌تواند بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حامد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    اوج حسادت و نگاه رنگی از خبرتون میباره ، پرسپولیس راحت خدابنده لو را گرفت؟؟؟ بعد از نیم فصل تا همین امروز پرسپولیس تلاش کرد تا تونست خدابنده لو را جذب کنه ،
    • چرتپولیس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      آدمین جان فقط دلمون به عدل و عدالت خیلی خیلی کمه شماآدمین صبح دلخوش بود که اونم از دست رفت، چیکار کنیم؟؟؟؟ وقتی اینهمه میشنیم و مینویسیم بدون هیچ توهینی و وقتمون رو میزاریم آخرش پیام لنگیا چاپ میشه اما واسه ما آبیها اَخ اَخ میشه و چاپش نمیکنی چرا وقتمونو هدر بدیم؟؟ خداوکیلی چشمت کردن شما رو؟؟؟؟؟ عدالت و مساواتی بین هواداران آبی با لنگیان بیکلاس نمیبینم!!!!!
    • باربد💙💙 IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      به امید برد با اقتدار اس اس کبیر با تیم زنبورا
    • وحید IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      حالا که اینجور شد من نمیدونم استقلال قهرمان سرور و سالار هرچی هرچی لنگپولیسیه در جهان ✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    • چرتپولیس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      یادت رفت داداش اینو بگی؟؟؟ به امید برد باقتدار تیم اس اس قهرمان (بقول لنگیا) با تیم زنبولا ....... این کلمه 😅 زنبولا 😅 گفتنش برا لنگیا از نون شب هم خیلی مهمتره عین همون کلمه خیلی مهمه لنگیای سولاخه سولاخ!! 😅😅😅😅😅😅😅 چقدر برا لنگیا این کلمه سولاخ و زنبولا بهم میان راست کارشونه 😅😅😅😅😅
  • علی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    از خطیر هیچ آبی گرم نمیشه و با اولین بحران استقلال توسط هواداران به بدترین شکل ممکن اخراج خواهد شد.
    • امیر IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      داداش آبی دل شما از خطیر خوشت نمیاد و مشکل شخصی داری دلیل این نمیشه که ایشون تا حدودی کارنامه خوبی نداشته باشه؟؟ خطیر هم به اندازه خودش و به سبک خودش برا استقلال زحمتشو کشیده! فقط ایشون و نکونام اشکالشون اینکه باید با هم تعامل داشته باشند و دوست بشن باهم و این منم منم رو بخاطر باشگاه بزرگ استقلال بزارن کنار و با هم رفاقت کنند تا امسال باشگاه استقلال به نتیجه برسه و قهرمان بشه که نمیکنند و این اشکال به هردوشون وارده؟ وگرنه که تا الان هر جفتشون تاحدوی خوب عمل کردند..(علی جون اینقدر مَته به خشخاشای نون بَربَریای منقاروند وند نزار ناراحت میشه آقای گل خوره ۶۰ متری وند، ها)
    • بابک IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      سلام بنظرم بعضی افراد در مورد آقای خطیر جو بسیار مسموم و خیلی بدی از طرف هواداران اس اس در رسانها در مورد ایشان درست کرده اند که خیلی خیلی اشتباه است و بی انصافیست!حالا دیگه اینقدرا بد هم که عمل نکرده آقای خطیر؟ما هواداران استقلال نباید مانند دیگران کورکورانه و از روی تعصب بیخود افراد و کسانی که در باشگاه فعالیت میکنند و زحمت میکشند را به خاطر اختلاف شخصی بین دو نفر(نکونام و خطیر) همچیو زیر سوال ببریم و بگیم این برود و آن بماند؟ ما باید عاقلانه و از روی کارنامه افراد نظر بدیم یا ایراد بگیریم، تکرار قضاوت سطحی و متعصبانه اینکه نه آقا باید خطیر برود و آن یکی بیاید در فهم و ادارک یک استقلالی فهیم و منطقی و اصیل هیچ جایی ندارد و باید همیشه با انصاف و مساوات بین افراد قضاوتکرد! بجای اینکار باید تدبیر اندیشید تا این دو شخص با هم رفیق و دوست شوند گفتم شخص که همگان بدانند مشکل شخصی است و نباید ربطی به باشگاه استقلال کبیر داشته باشد،باشگاه استقلال متعلق به هواداران است و خواهشا منطقی و از روی تدبیر حرف اخراج اینو آن را بزنید،خداییش بی انصافی و بی مرامیست فقط بگویم مقصر خطیر است برادران هوادار
    • شایان IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      اقای خطیری رزمه خوبی دارند ولی یک لحظه احساس کنید اقا جواد نکونام سرمربی تیم نبود انوقت میفهمید با این بازیکنان کجا جدول بودیم
  • اس اس سوبله چوبله IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    انشالله که مس اجازه ندهد فرشید باقری به استقلال بیاید ، هنوز زخمهای بار قبل خوب نشده !
  • مهدی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    فرشید باقری دیگه چیههه...ارسلان مطهری که خیلی بهتره.حداقل اسلامی رو بگیرید هم باتکنیکه هم آینده دار...
  • ساسان IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    واقعا نمیدونم نکونام درباره آوردن فرشید باقری به استقلال چه تفکری و اندیشه فوتبالی در برنامهاش داره؟ نکو اگر اگر و اگر فرشید باقری رو بیاره اولین نکته سیاه و غیر حرفه ای فوتبالیش رو انجام داده؟ درسته فرشید باقری شاید تکنیک داشته باشه و هافبک خوبی باشه اما اشکال اساسی ایشان سنش هست و نمیتواند برادر نکونام عزیز نمیتواند دیگه مثل بازیکنان جوان بدَودَ و تحرک داشته باشه و همینه باعث کند شدن تیم استقلال میشود! تازه همینجوریشم تیم نکونام خیلی کند و رو به عقب بازی میکند! نکونام عزیز بازی با ذوب آهن یادتون که نرفته؟؟؟ بازی برده رو با رو به عقب بازی کردن و پاسهای رو به عقب تبدیل به مساوی کردین، خواهشا فکر نکنید که ما هوادارا حواسمون نیست؟؟ این رو به عقب بازی کردن و مخصوصا با دروازبان بازی کردن تا الان چند بار کار دستتون داده برادر عزیز نکونام محترم؟؟؟؟؟
    • میثم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      استقلال اگر بازی با سپاهان برنده از زمین مسابقه بیرون نیاد رفته تو حاشیه
  • مهران IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    فرشید باقری بچه خوبیه ولی الان دیگه بخاطر سن بالاش بدرد استقلال نمیخوره؟ حالا هی بگو و هی بگو
  • بارانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    خدایی ارسلان مطهری و زبیر از فرشید باقری بهترن
  • فرمون IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    خب واقعا چرا لنگیا میتونن و توان مالیشو دارن که راحت پول بده و بازیکن بخره ولی اس اس نمیتونه؟ واقعا جای سوال داره دیگه؟ مگه جفت باشگاها زیر نظر وزرات ورزش نیستند؟ پس چرا لنگ مشکلی نداره و میتونه و پولش را داره بازیکن بخره و استقلال نه؟
  • بازاری💙 IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    جالب خدایی نکونام هم قهره با خطیر و مشکل داره باهاش هم دستور میده برا بازیکن گرفتن من جای خطیر بودم هیچ کاری براش نمیکردم؟ آخه برادر نکونام اینهمه لجاجت و منم منم کردن واسه چیه؟ اول برید با یکدیگر سنگاتون وا بکنین و دوست و ردیف بشین و کمتر آبروی باشگاه استقلال رو ببرین بعدش هی عورده ناشتا برا بازیکن گرفتن بده! آخرش شما دو عزیز محترم با این کارها و لجاجتهای مورد و بی معنی خود یه کاری دست تیم بزرگ استقلال و ما هواداران میدهید؟ من جای خطیر بودم‌خداوکیلی هیچکاری هیچکاری برا نکونام نمیکردم! بس دیگه اینهمه مسخره بازی و لجاجت الکی مگه کودکستانه بابا؟؟ بچه های کودکستانیم اینکارارو نمیکنند..
  • مسعود IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    نکونام هم اینکاره نیست برادران و هوادارن آبی دل!! اینهمه تمام هواداران با جان و دل هواشو دارند و پشتیبانشن و دوستش دارن اما عوض اینکه قَدر بدونه و استفاده کنه و به محبوبیش اضافه کنه برعکس عمل میکنه؟ انگار و مانند اینکه سرمربی یه درجه دو مثل تیم لنگه؟ خداوکیلی باشگاه استقلال با اینهمه هواداران پر شور و مردمی و اصیل با قدمت زیاد یعنی ارزش یکم افتادگی و تواضع و متانت و صبوری و تعامل از طرف سرمربیان و مدیرانش را لایق نیست؟؟ قرار نیست کسی به پشتیبانی هوادارن فهیم آن حالا چه نکونام باشه چه خطیر باشگاه را ملک خصوصی خود و ارث پدریش بداند که آقایان محترم؟؟ شماها آبروی هرچی استقلالی و آبی دل رو با این دعواهای شخصی خودتون بردید من نمیدونم هیئت مدیره باشگاه در باشگاه چکار میکنه و چکارست؟ مگه نباید در این زمانها و وقت بوجود آمدن مشکل و تشنج آقایان بداد تیم برسن؟ مگه نباید از لحاظ مالی دست باشگاه رو بگیرن تا اینهمه کوچیک شدن و بی احترامی به باشگاه نشود؟ کجایند آقایان؟ چه فکری میکنند واقعا؟ یعنی اینقدر خثی عمل کردن هم واقعا نوبره خدایی...
  • کانیار پیشکار IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    یه محمد خدا بنده لو معذرت
  • داریوش حیدری IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    باسلام دوستان ما به اندازه کافی مهاجم داریم ارصلان دیگه جایی در تیم ندارن وتیم به بازیکنی مثل فرشید باقری با تجربه داره که دربی رو در بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی