درخواست ۱۰میلیارد تومانی سنگربان کم‌نام‌ونشان از پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور حبیب فرعباسی گلر ملوان به دلیل درخواست مالی بالا در پرسپولیس منتفی شده است.

پرسپولیس از ابتدای فصل به دنبال جذب یک گلر برای جانشینی بیرانوند بود تا در مواقعی که علیرضا به دلیل محرومیت یا مصدومیت شرایط حضور در بازی‌ها را نداشته باشد، گلر ذخیره مطمئنی در اختیار داشته باشد. جذب گلر خوب در تابستان برای پرسپولیس میسر نبود و حتی گزینه‌های خارجی زیر ۲۳ سال این تیم هم منتفی شدند تا پرسپولیس کار را با بیرانوند و دو گلر کم تجربه جوان در بازی‌ها شروع کند. بیرانوند که ۳ کارته بود، در دیدار مقابل تراکتور کارت زرد دریافت کرد و از بازی این هفته مقابل ذوب آهن محروم شد.

موضوعی که خیلی از پرسپولیسی‌ها را نگران کرد. در نقل و انتقالات زمستانی بازهم بحث خرید یک گلر برای پرسپولیس مطرح شد ولی به دلیل پر بودن لیست بزرگسال این تیم، مدیران پرسپولیس فقط می توانستند به سراغ جذب گلرهای زیر ۲۳ سال بروند. با توجه به پر بودن سهمیه خارجی پرسپولیسی‌ها، جذب گلر خارجی هم خود به خود منتفی بود تا تنها گزینه‌های زیر ۲۳ سال ایرانی برای پرسپولیس در دسترس باشند.

یکی از گزینه‌های مطرح شده برای حضور در پرسپولیس ، افشار صداقت گلر جوان ملوانی‌ها بود. گلری که در چند بازی برای این تیم در این فصل به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت. این گلر که حتی در بازی مقابل پرسپولیس هم موفق به ثبت کلین شیت شده بود، درحالی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت که باشگاه ملوان در نیم فصل موفق به جذب حبیب فرعباسی شد. مدیران پرسپولیس شرایط جذب صدافت را از باشگاه ملوان جویا شدند.

با این حال در اقدامی عجیب مبلغ رضایتنامه این گلر جوان حدود ۱۰ میلیارد تومان اعلام شد که رقن بالایی محسوب می شود. رقمی که باعث عقب نشینی پرسپولیسی‌ها شد و این باشگاه قید جذب این گلر را زد. با توجه به شرایط به وجود آمده و پایان نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس گلری جذب نخواهد کرد و با همین نفرات فعلی به کارش در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: دروازه‌بان جدید به پرسپولیس پیوست/ قرارداد گزینه یحیی گل‌محمدی امضا شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ایرانی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    پرسپولیس امثال حسین هدایتی زیاد داره مطمئنٱ براش راه ها و پولهای زیادی جور میکنن واسه جذب هر بازیکنی
    • کیسه هوچی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      فعلا که مدیر شما دست چهلتا ازهدایتی هارو باجعل از پشت بسته درضمن از اون اسپانسر مبایل چه خبر
  • وحید IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    ۱ میلیارد هم نمی ارزی چه برسه ۱۰
  • سیاووش سرخ US ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    یک دروازبان چرا باید بدون خطا، کارت زرد بگیرد؟ اگر خطا کند یک چیزی، ولی کارت زرد گرفتن به خاطر مشاجره با داور و یا وقت تلف کردن، یکی از کارهای ضعیف دروازبانان ایرانی ست!!
  • جعفر DE ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    وقتی بازیکنی مثل عمری که مدت کمی است که در فوتبال شناخته شده بدای سربازی در تیم ملوان ۸ میلیارد پول میگیرد، چرا نباید این دروازه بان اینده دار ۱۰ میلیارد ارزش داشته باشد؟
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    رفیعی حتی از بیرانوند بهتره میخوایم اینا رو چیکار به درد نخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی