نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبر بد برای شجاع خلیل‌زاده/ دردسر تازه برای مدافع تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرونده بازیکن خاطی جدال پرسپولیس تراکتور در کمیته انضباطی بررسی خواهد شد.

پس از پایان مسابقه پرسپولیس مقابل تراکتور، شجاع خلیل‌زاده رفتار بسیار عجیب و کاملاً غیر حرفه‌ای در مواجهه با خبرنگاران انجام داد و حرف‌هایی زد که با واکنش تند جامعه رسانه‌ای کشور توام شد.

خلیل‌زاده که در دوران کارلوس کیروش مورد غضب  قرار گرفت و بنابر دلایلی به تیم ملی دعوت نمی‌شد، پس از خاتمه مسابقه پرسپولیس با تراکتور به جای اینکه در مورد سوال خبرنگاران پیرامون ضعف خط دفاعی تیم ملی پاسخ کارشناسی بدهد، حرف‌های دیگری زد و حتی پای عادل فردوسی‌پور را هم به میان کشید که در نوع خود بسیار عجیب بود. طبق خبرهای رسیده قرار است پرونده شجاع روز دوشنبه هفتم اسفند در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد.

یکی از مسئولان فدراسیون، بررسی شدن این پرونده در روز هفتم اسفند را تایید کرد و به خبرورزشی گفت: قضیه  خلیل‌زاده در بازی پرسپولیس مقابل تراکتور روز دوشنبه بررسی می‌شود ولی هیچکس اعضای کمیته انضباطی را بابت صدور حکم تحت فشار نمی‌گذارد و شاید حکم شجاع چند روز دیگر صادر گردد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    شجاع خلیل زاده از ابتدای شروع بازی تراکتور و پرسپولیس تا پایان بازی با بازیکنان تیم حریف و داوران و خبرنگاران و هر جنبنده ای دعوا داشت و با هر مورد جزعی آماده درگیری بود رفتار توهین آمیز و پرخاشگری و بی ادبانه شجاع خلیل زاده نباید الگو سایر بازیکنان شود با تنبیه این بازیکن و سایر بازیکنان سرکش و قانون گریز باید ورزش فوتبال را پاک و مصون نگه داشت
  • علی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    چیزی که ما دیدیم رفتار خبرنگاران کاملاً غیر حرفه ای بود ، آخه اون موقع باید چنین سوالاتی پرسیده میشد؟؟؟ بنده خدا تیمش باخته فشار زیادی متحمل شده حالا میای از شکست های ملی بازخواست میکنی؟ چرا یقه مربی تیم ملی رو نگرفتید؟
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    اول که صحبت های شجاع کاملا درست و به حق بوده. حتی اگه ادامه میداد به جاهای باریکتر و به سرنخ اصلی میرسید. دوم شجاع از باخت ناراحت بود و هر کس جای شجاع بود با این سوال های تحقیر آمیز خیرنگار شاید عکس العمل بدتری داشت. من خودم اگه جای شجاع بودم دماغ اون خبرنگار را میپکوندم.
  • نادری IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    شجاع از بهترین بازیکنان حال حاضر ایران است یک عده ای میخواهند خرابش کرده و به حاشیه ببرند شجاع باتعصب ترین بازیکن است و محبوبیت خاصی در آذربایجان و در کل ایران دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی