نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مارادونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو آرماندو مارادونا ستاره بی‌بدیل فوتبال جهان ۱۲ سال قبل گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی داشت.

وقتی خبر آمد که دیگو مارادونا به عنوان سرمربی الوصل برگزیده شده است، همه با تعجب قضیه را می‌نگریستند و باور نمی‌کردند این ستاره بی‌بدیل فوتبال جهان که در جام جهانی ۲۰۱۰ به عنوان سرمربی روی نیمکت آرژانتین می‌نشست، حاضر شده به امارات سفر کند؛ اما این اتفاق رخ داد و باید گفت مارادونا به عنوان سفیر گردشگری دبی مشغول به فعالیت شده بود و در کنار آن هدایت باشگاه الوصل را نیز بر عهده داشت.

خبرورزشی روز هفتم اسفند سال ۹۰ گفت‌وگویی با مارادونا انجام داد که از معدود مصاحبه‌های اختصاصی او با رسانه‌های ایرانی تلقی می‌شود. مارادونا در این گفت‌وگو با اشاره به علاقه خود به ایران گفت: من دو بار به کشور شما دعوت شدم اما متاسفانه به خاطر تداخل برنامه‌هایم نتوانستم به ایران سفر کنم؛ البته امیدوارم در آینده شرایطی فراهم شود که ایران را از نزدیک ببینم.

در آن مقطع محمدرضا خلعتبری در تیم الوصل شاگرد مارادونا بود و ستاره آرژانتینی فوتبال جهان با تمجید از عملکرد خلعتبری گفت: بازیکن بسیار خوبی است و با این ستاره ایرانی آینده خیلی خوبی در انتظارمان خواهد بود.

مارادونا پاییز سال ۱۳۹۹ درگذشت و هیچ‌وقت شرایط برای سفرش به ایران فراهم نشد.

خبرورزشی‌گردی| مارادونا: دو بار به ایران دعوت شدم ولی نتوانستم بیایم/ با این ستاره ایرانی آینده خوبی در انتظار ماست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Seyed IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    یادش بخیر لیونل مسی دوران جوانی ما بود، بخاطر ماردونا خیلی ها سرتاسر دنیا عاشق تیم آرژانتین بودند مخصوصا تو جامهای جهانی ۸۶ و۹۰ و۹۴ حتی خیلبا تیم آرژانتین رو از تیم ملی کشورشون هم بیشتر دوست داشتن،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی