نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
هشدار سازمان لیگ به تیم‌های لیگ برتر: هیچ دیداری لغو نمی‌شود/ پرواز با هواپیما نشد با اتوبوس بروید
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان لیگ فوتبال ایران هیچ یک از دیدارهای فردا سه شنبه لیگ برتر را به دلیل برودت هوا لغو نخواهد کرد.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از فردا سه شنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که بارش برف و باران حمل و نقل تیم‌ها را به محل برگزاری رقابت‌ها دچار اخلال کرده است.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که قرار بود صبح امروز با هواپیما از رشت راهی تهران و سپس اهواز شود به دلیل لغو پروازش نتوانست طبق برنامه پیش برود تا شایعاتی درباره احتمال لغو بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان مطرح شود.

پیگیری‌ها نشان از برگزاری جلسه فوق‌العاده در خصوص بازی‌های هفته جاری لیگ برتر و لیگ یک دارد که مسؤولان اجرایی این رقابت‌ها تصمیم گرفته‌اند بازی‌ها را طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار کنند و در صورت عدم حضور تیم‌ها کمیته انضباطی درباره بازی اعلام رأی کند.

مسؤولان برگزاری سازمان لیگ در تماس‌های مکرر باشگاه‌ها اعلام کرده‌اند در صورت لغو پروازها با اتوبوس راهی محل برگزاری بازی شوند تا مشکلی از سوی کمیته انضباطی برای آنها رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: ۲۴ ساعت تا رونمایی از خرید چهارم استقلال/ خطیر برای نکونام بازیکن می‌گیرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    وقتی بازیهای لیگ رو به بهونه‌های واهی (اردوی تیم ملی امید و بزرگسالان و برگزاری بازیهای دوستانه) تعطیل میکنید و باعث ناآمادگی و حذف نمایندگان ایران تو آسیا میشید بایدم اینجوری به دست و پا بیفتین و به زور تهدید و ارعاب تیمها رو روونه جاده‌های برفی و خطرناک بکنید. مگه میشه فرودگاه بسته باشه و جاده بسته نباشه. ملوان چطور باید مسیر هزار کیلومتری رو طی کنه که حرف شما ابله‌ها دو تا نشه. به خدا من یه بار تو جاده برفی بروجرد و گردنه زالیان هفت هشت ساعت تو اتوبوس موندم تا راه باز شد. چند ساله نماینده‌های ایران تو جام باشگاههای آسیا بدون آمادگی و با لیگ تعطیل دارن میرن و حذف میشن در صورتی که تیمهای لیگ عربستان و قطر و امارات هر سه چهار روز یه بار بازی دارن و نتیجه‌شو داریم می‌بینیم. آقای بهارلو و آقای سهیل مهدی خجالت بکشین با این برنامه‌ریزیتون. تا کی میخوایین با این کاراتون جام رو دستی دستی بدین به عربها. یعنی برگزاری تقریبا ۳۰ بازی انقد سخته که از پسش بر نمیایین؟! پرسپولیس امسال و پارسال بدون آمادگی رفت و حذف شد. تراکتور و نساجی و سپاهانم که دیدیم چی شدن.
  • آلوم IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    بعیده که بازی هوادار با آلومینیوم لغو نویزتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی