عکس| تصویری زیرخاکی از جواد نکونام در لباس تیمی که باورش نمی‌کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام سرمربی فعلی استقلال زمانی برای تیم ابومسلم مشهد بازی می‌کرد.

قبل از شکل گیری لیگ برتر قوانین عجیبی در لیگ کشور اجرا می‌شد؛ از جمله این قوانین برگزاری برخی مسابقات در ساعت ۱۰صبح و قراردادهای چند هفته‌ای بازیکنان با تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر و پیوستن آن‌ها به تیم‌های دسته‌های بالاتر بود؛ زیرا تیم‌ها تنها می‌توانستند تعداد محدودی بازیکن از تیم‌های دسته‌های بالا به خدمت بگیرند.

با تمام این احوال شاید در لیگ ۷۹-۷۸ عجیب‌ترین اتفاق ممکن در لیگ رخ داد که بانی آن تیم پاس و مدیرعامل وقت آن «ناصر شفق» بود. پاسی‌ها که در زمان شفق بدترین نتایج ممکن را کسب کرده بودند کلیه سرمایه‌های خود را وقف تیم‌هایی می‌کردند که نیروی انتظامی حامی آن‌ها شده بود، در آخرین هفته لیگ هم وقتی بازی آخر پاس تشریفاتی شد، این تیم ۴بازیکن خود را برای یک مسابقه به ابومسلم واگذار کرد!

به این ترتیب «جواد نکونام» به همراه «سبو شهبازیان»، «رضا حاج‌‎اسبویی» و «مارکار آقاجانیان» برای یک بازی به ابومسلم قرض داده شدند تا این تیم با ۴بازیکن کمکی پاس در برابر استقلال قرار گیرد. 

بیشتر بخوانید: ۲۴ ساعت تا رونمایی از خرید چهارم استقلال/ خطیر برای نکونام بازیکن می‌گیرد؟

عکس| تصویری زیرخاکی از جواد نکونام در لباس تیمی که باورش نمی‌کنید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    البته دو سال قبل از اون سال 77 هم که بهمن داشت سقوط می کرد برای بازی آخر با استقلال ( که قهرمانیش قطعی شده بود ) 7 تا بازیکن از پاس و بقیه تیمها ( شامل مارکار و نادر محمدخانی و استیلی و خاکپور و مدیرروستا و اکبریوسفی و ...) گرفت که استقلال رو ببره و تو لیگ بمونه ولی مرحوم ناصرخان ( رحمه الله علیه ) با اینکه قهرمانی تیمش قطعی شده بود با تمام قوا جلوی بهمن بازی کرد و 2-1 برد و بهمن سقوط کرد و صنعت نفت تو لیگ موند . اون سال فرهاد مجیدی قرضی از بهمن تو استقلال بود به خاطر همین بازی سال بعد دیگه به استقلال نمی دادنش و می خواستن رضایتنامه شو به تیم پیروزی بدن که داستانشو حتما می دونید
    • پرسپولیس IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      رحمت الله علیه🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی