نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرسپولیس - ذوب‌آهن؛ یادآور یک خاطره عجیب برای سروش و بیرو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در حالی که گل دریافتی سرخ‌پوشان بسیار عجیب بود.

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر، قرار است روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شود.

شاید بتوان گفت یکی از سوژه‌های اصلی این دیدار، سروش رفیعی هافبک با تجربه پرسپولیس باشد. شماره ۷ پرسپولیس در بازی رفت، یکی از بازیکنان ضعیف تیمش بود که روی گل تیم ذوب آهن تأثیر عجیبی داشت. آن دیدار درحالی که با تساوی بدون گل تا دقیقه ۴۴ در جریان بود، با پاس به عقب اشتباه سروش رفیعی به علیرضا بیرانوند و نرسیدن این دروازه بان به توپ، با برتری یک بر صفر ذوبی‌ها همراه شد. عجبا که یحیی گل‌محمدی شاکی و عصبانی، خیلی زود و فوری هافبک خاطی تیمش را تنبیه کرده و سروش رفیعی را در دقیقه ۴۶ از زمین بیرون کشید و مسعود ریگی را جانشین او کرد. آن دیدار گرچه در نهایت با تساوی یک بریک به اتمام رسید اما پرسپولیس کلی عذاب کشید! گیورگی گولسیانی در دقیقه ۸۴ و روی یک صحنه مشکوک به آفساید موفق به گلزنی شد تا یحیی گل‌محمدی و تیمش از یک شکست حتمی نجات پیدا کنند.

سروش رفیعی بلافاصله پس از پایان آن مسابقه در رختکن پرسپولیس از همبازیان و مربیانش عذر خواهی کرد. او به این نیز بسنده نکرد و ضمن انتشار یک پُست اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس نیز عذرخواهی کرد اما یحیی گل‌محمدی نپذیرفت. سرمربی سابق پرسپولیس در دو بازی بعدی نیز سروش را نیمکت نشین کرد تا نشان دهد چقدر هضم آن گل به خودی برایش سخت بوده است!

حالا سروش رفیعی و ذوب آهن اصفهان دوباره به هم رسیده اند. هر چند با دو تفاوت جالب قرار است شماره ۷ به مصاف ذوبی‌ها برود؛ اول آن که دیگر سرمربی پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی نیست و اوسمار ویرا جانشین او شده است. سرمربی برزیلی که خیلی خوب می‌داند یکی از حامیان اصلی‌اش برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس و جانشینی یحیی گل‌محمدی، همین سروش رفیعی بوده است. دوم اینکه علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس نیست. گلر مشهور و ملی پوش پرسپولیس به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست و یک گلر جوان به اسم امیررضا رفیعی قرار است درون دروازه قرمزها بایستد.

در چنین شرایطی سروش رفیعی هم انگیزه زیادی دارد تا آن بازی تلخ دور رفت را با درخشش در بازی برگشت جبران کند. سروش می‌خواهد با گل یا پاس گل جبران کند و البته شک نکنید دیگر برابر ذوب آهن به دروازه بان تیمش، پاس به عقب نخواهد داد!

بیشتر بخوانید: ۱۰ بار گفتم جای این بازیکن پرسپولیس آنجا نیست؛ سرانجام فوتبالش نابود شد/ قلعه‌نویی اشتباه کرد/ اینجا جای قهر کردن نیست وگرنه خداحافظ شما!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی