عکس| پاسخ منفی دستیار فرهاد مجیدی برای بازگشت به ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صالح مصطفوی، مربی سابق باشگاه استقلال، توافق با فولاد خوزستان را تکذیب کرد.

 احمد آل‌نعمه در روز سوم بهمن ماه سال جاری به‌عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد و سومین مربی فصل این تیم لقب گرفت. در حال حاضر با توجه به خروج مربیان اسپانیایی (خاوی سانچو و خوانما گوئررو) کادرفنی فعالیست دارند.

در همین راستا مربی فولاد در نشست خبری امروز (دوشنبه) که پیش از بازی با ملوان بندر انزلی در هفته هجدهم برگزار شد، اظهار داشت: «همچنین سه دستیار را به باشگاه معرفی کرده‌ایم و به تیم ما ملحق می‌شوند. جودکی به‌عنوان بدنساز و همچنین مارتیک خاچاطوریان و صالح مصطفوی (مربی سابق استقلال که در کانادا بسر می‌برد) طی روزهای آینده به فولاد اضافه می‌شوند.

اما حالا مصطفوی با انتشار متنی این خبر را تکذیب کرد و در صفحه شخصی خود نوشت: «خبر توافق من با باشگاه فولاد صحت ندارد. احمد آل نعمه از دوستان قدیمی من است و هر کمکی که در توانم باشد برای موفقیت او انجام میدهم اما فعلا به دلیل شرایط خانوادگی‌ام در کانادا زندگی میکنم و در حال حاضر امکان فعالیت نخواهم داشت. حتی به همین دلیل مجبور شدم که بر خلاف علاقه و تمایل قلبیم از الاتحاد کلبا و آقای مجیدی جدا شوم اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانم مجددا به فوتبال برگردم. بنابراین امکان حضور در شهر اهواز را ندارم و از احمد هم به خاطر ارائه این پیشنهاد سپاسگزارم.»

عکس| پاسخ منفی دستیار فرهاد مجیدی برای بازگشت به ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام طارمی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    کار بلد و با تعصب قدر دان زحماتت هستیم برادر با تعصب استقلالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی