نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
۰ |
۰
کلوب| مسعود شجاعی؛ ظهور یک مربی با کلاس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر چه از سن لیگ برتر می گذرد و در حال قدم برداشتن به سوی آینده هستیم، مربیان جدیدتر با افکار نو و تزریق تاکتیک های مدرن به تیم های لیگ برتری، پا به عرصه و میدان مربیگری می گذارند.

یکی از مربیان خوش آتیه در فوتبال ایران مسعود شجاعی است که با حضورش بر روی نیمکت هوادار، توانسته نتایج قابل قبولی با این تیم تازه تأسیس به دست آورد. شجاعی که فصل گذشته کاپیتان و رهبر داخل زمین تیم هوادار بود، حالا در فصل جاری سکان بنفش پوشان تهران را برعهده گرفته و از قضا عملکرد او، با استقبال رو به رو شده است.

ثبت دو برد و دو تساوی، زدن شش گل و دریافت سه گل، نشان از تأثیر مثبت شجاعی بر روی این تیم در طی چهار هفته است. شاید قابل پیش بینی نبود اما هوادار در رویارویی با تیم شمس آذر موفق شد بیشترین آمار امید به گل خود را از زمان حضور در لیگ برتر با مسعود شجاعی به ثبت برساند. نرخ امید به گل شاگردان شجاعی در بازی مقابل شمس آذر قزوین، روی عدد ۲/۷۵ ایستاد. این آمارها، حاکی از آن است که مسعود شجاعی، برخلاف مربیان سابق هوادار که به فوتبال تدافعی علاقه داشتند، فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار داده و آن را به شدت می پسندد. هرچند که نباید از اثرات سبک تهاجمی در تیم هوادار به راحتی غافل شد و می توان فهمید با چنین فوتبال رو به جلویی، اعتماد به نفس فراوانی به شاگردان شجاعی برگشته است.

احساس می شود که بازیکنان هوادار با مسعود شجاعی، راحت‌تر کار می کنند. ضمن اینکه مسعود شجاعی، اهل حواشی نیست و مشخص است که سرمربی سی و نه ساله هوادار، رابطه خوبی با حاشیه و جنجال ندارد و نیمکت او کنار زمین شلوغ و معترض نیست. امید است که فصل به فصل، با اضافه شدن مربیان جوان و آینده داری همچون مسعود شجاعی کیفیت فنی و حرفه ای لیگ برتر ارتقا و افزایش یابد. لیگ برتر، جای مربیانی است که بتوانند فوتبال ایران را هر فصل، یک قدم رو به جلو حرکت دهند و باعث معرفی ستارگان نسل بعدی تیم ملی شوند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی