نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شرط مهم AFC برای استقلال و پرسپولیس؛ این تهدید را جدی بگیرید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا خطاب به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است؛ اگر این فصل مشکل مالکیت تیم های استقلال و پرسپولیس حل نشود، به آنها اجازه حضور در لیگ نخبان آسیا را نخواهد داد.

فصل گذشته تیم استقلال به دلیل عدم پرداخت بدهی استراماچونی تا ۱۱ فروردین شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و از آنجایی که استقلال از این تورنمنت حذف شده بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم پرسپولیس اجازه حضور در بازی ها را داد. اگر استقلال به دلیل بدهی به استراماچونی از جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته نمی شد، پرسپولیس به دلیل مالکیت مشترک با استقلال هم اجازه ی حضور در بازی ها را پیدا نمی کرد.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با صراحت به این موضوع اشاره کرد و با اشاره به نشست با زارعی - رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال - گفت: «جلسه خیلی خوبی بود و همه موارد را گوشزد کردند. چنان خطر بیخ گوش‌مان است که از چشم به ما نزدیک‌تر است‌. به همین جهت تلنگر را اعلام کردند. اوضاع خیلی بغرنج است و بحث مالکیت را باید مشخص کرد. یک مسائلی در اختیار من و هیئت و مدیره و باشگاه نیست و شاید در اختیار وزارت ورزش هم نباشد. باید دولت تصمیم بگیرد و تکلیف مالکیت را مشخص کند. می‌دانم عزمی هست اما نمی‌دانم تا چه حد عملیاتی شود.»

تجربه نشان داده دولت در خیلی از موارد الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را جدی نگرفته  و تصور می کند این کنفدراسیون فوتبال تهدید خود را در مورد تیم های استقلال و پرسپولیس عملی نخواهد کرد! این در حالی است که دست کم در سال های اخیر ثابت شده این  تصور اشتباه است و این بار کنار گذاشتن همزمان تیم های استقلال و پرسپولیس از لیگ نخبگان آسیا لطمات فنی و روحی و روانی شدیدی را به فوتبال ایران وارد می کند و در یک کلام باید این تهدید را جدی گرفت.

سال های سال است که دولت تلاش می کند، این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کند اما تاکنون موفق نشده است. به نظر می رسد برخی کارها در فوتبال ایران از پرتاب موفق ماهواره به فضا هم سخت تر است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگپولیس IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    البته یه راه حل ساده هم هست غول آسیا استقلال کبیر رو حذف کنید و زنگ تفریح عرب ها لنگ رو دوباره بفرستید آسیا برای خنده اعراب
    • Ali IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      بقول معروف زرشک ،تو وافرادی مانندتو مثل ننه حسن هستید که مدام قربون صدقه بچه ش میرفت و میگفت قربون اون هیکل ورزشکاریت برم .تا اینکه یک همسن او جلوی خود ننه حسن اورا درحال بازی هول داد و چند تا غلت خورد تازه ننه حسن فهمید علاقه زیاد چشمش را کورکرده بود،غول آسیا !! البته ازیک نظر درست است در جعل ودروغگویی وخالی بندی غول هستید آنهم نه تنها درآسیا بلکه درجهان ،ضمنا باخت های تیمت به همان کشورهایی که نام تیمت سنخیت با آنان داره یادتان رفته ؟یا مانند آنکه خودرابه خواب زده خودرا به ندانستن میزنی ؟استقلال کبیر!! تیمی که بعد10سال با 1200 میلیارد خرج کردن وبقول مجیدی باشیتیل دادن وبقول فتح اله زاده با دادن 500 ناهارکه درکنارش هدایاهم بوده قهرمانی را برایتان خریدند اینست کبیربودنتان؟تیمی که اسمش عربی است وتو هم طرفدارش هستی حالا عرب ها اخ شدند ؟شما که باهم رفیق گرمابه وگلستان هستید،بازدم درویش گرم که مانند اولیاء شیطان ،اولیایی مدیرعامل قبلی تمام تقصیرات را به طرف رقیب هول ندادوبا صداقت گفت اگر استقلال بخاطربدهی حذف نشده بود پرسپولیس هم به مسابقات نمی رفت وهردو بدلیل مالکیت مشترک حذف می شدند
  • احمدرضا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    یه سوالی دارم اقای علی چجوریه شما هنکز بدهی برانکو رو نداده بودین اما در اسیا میباختین؟ این جعل حساب نمیشه؟
    • غلام IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      بله اما شاکی نداشتیم
  • کوروش هخامنشی IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    علی لنگی حقیر تو یکی لطفا درت رو بزار آخه بزار یکی حرف بزنه که حد اقل خارج از ایران جامی گرفته باشه نه تو لنگی که مثل شاگرددبستانی هست که مامانش جایزه میگیره و میده به معلمش و سر صف بهش میدن چند ساله که با جام اسنپی و داوران و سازمان لیگ و کل حکومت مد شدین و از غار در اومدین لااقل زرررر نزن علی لنگی کیسه کش حمومی که چند ساله ورزش ایران رو به فساد و جعل و نابودی کشوندین شما لنگیای حکومتی آخوندی دیگه بسه بابا مثل کبکه سر زیر برف نکنید چقدر فساد آخه جریان هدایتی طارمی و ریس جمهور و به دست و پا افتادن اردوغان و جدیدن هم سازمان ملل وزیر خارجه بیسواد که بجای رسیدگی به امور ات کشور در حال نگاه کردن جررررر خوردن لنگ توسط النصر از خودتون داغونتر بود لنگیای حقیر تا زمانی که شما و امثال شما هستین ایران ویران است و عقب افتاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی