نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
حسین هدایتی در برف
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همزمان با آغاز سپیدپوش شدن اکثر شهرهای کشور، ابهامات در ارتباط با حسین هدایتی سوژه صحبت‌های محافل ورزشی است.

با اعلام سخنگوی قوه قضاییه در تاریخ سی‌ویکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ در ارتباط با پرونده حسین هدایتی رسما اعلام شد که مدیر اسبق باشگاه پرسپولیس به جرم اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس، محرومیت دائم از به کارگیری در خدمات دولتی و رد مال معادل ۴۸۸میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه و به تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شده است.

انتشار این خبر در رابطه با رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرد. اما در ابتدای هفته جاری (یک‌شنبه ششم اسفندماه جاری) مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه با بیان مطالبی درباره دوران محکومیت حسین هدایتی، به‌نوعی پرونده خاک خورده مدیر اسبق باشگاه پرسپولیس را بیرون کشید و ذهن مخاطبان فوتبال را به سمت عابربانک باشگاه قرمز پایتخت برد. (اینجا ببینید)

با این همه در طول این سال‌ها عنوان می‌شد که هدایتی در خلال سپری کردن دوران حبس هم از شرایط نسبتا مطلوبی در زندان برخوردار بوده و هم در طی تحمل دوران محکومیت به مرخصی می‌رفته است.

انتشار ویدیویی در ۲۴ ساعت اخیر از مدیر اسبق باشگاه پرسپولیس این شایعه را بر سر زبان‌ها انداخت که حسین هدایتی آزاد شده و مشکلات مربوط به اتهامات قضایی‌اش از بین رفته است.

هدایتی در این ویدیو که هم‌زمان با روز برفی تهران منتشر شد، آرزو می‌کند این نعمت الهی در سراسر نقاط کشورمان ببارد تا همه مردم از آن لذت ببرند! اما این‌که این تصاویر مربوط به همین روزهای اخیر است یا نه، سوالی بود که هنوز به صورت دقیق روشن نشده است.

ساعاتی پس از انتشار این ویدیوی برفی و مطرح شدن شایعه آزاد شدن حسین هدایتی از زندان، بامداد امروز (سه‌شنبه ۸ اسفند) خبرگزاری رسمی قوه قضاییه این موضوع را تکذیب کرد و نوشت که آزادی حسین هدایتی صحت ندارد. اما نکته حائز اهمیت در این گزارش بخشی است که طی آن اشاره شده حسین هدایتی در طول دوران محکومیت خود مانند دیگر محکومان از مرخصی قانونی استفاده کرده است. جزئیات این خبر میزان را این‌جا ببینید: واکنش فوری قوه قضاییه به آزادی حسین هدایتی

این جمله تا حدی پاسخگوی سوالات اذهان عمومی به ویژه مخاطبان فوتبال و باشگاه پرسپولیس بود که شاید حسین هدایتی ظرف روزهای گذشته و برای استفاده از مرخصی از زندان خارج شده و اتفاقا ممکن است در هوای برفی همین یکی دو روز پیش این ویدیو را تهیه و منتشر کرده باشد.

همزمان با انتشار این تصاویر و اخبار ضد و نقیض و تکذیبیه رسانه رسمی قوه قضاییه، البته اخبار دیگری هم در ارتباط با پرداخت بخشی از بدهی حسین هدایتی (رد مال ۴۸۸ میلیارد تومانی) به قوه قضاییه و جرایم درنظرگرفته‌شده برای او منتشر شد که حکایت از آن داشت وی در حال برطرف کردن مشکلاتش است تا احتمالا زودتر از پایان دوران محکومیتش از زندان خارج شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    کیسه متخصص زیرآب زنی و توطئه و تبانی
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    گفتم که قوه قضاییه فقط فکر منافع خودش هست.دیدید چجوری تاج به راحتی آب خوردن تبرئه شد.تاج در قوه قضاییه لابی قدرتمندی داشت و با وجود مشخص بودن تخلفات تاج همه چیز ماست مالی شد.اون هم تو روز روشن و جلو چشم مردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی