نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
۴ |
۱
واکنش عجیب مورایس به ششمین شکست متوالی سپاهان +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان واکنش عجیبی به شکست مقابل استقلال نشان داده است.

تیم سپاهان از هفته چهاردهم لیگ برتر که به تیم آلومینیوم اراک باخت پنج شکست متوالی دیگر را برابر تیم‌های گل‌گهر سیرجان شمس آذر قزوین الهلال عربستان (لیگ قهرمانان آسیا) و استقلال تجربه کرده است.

اینطور که به نظر می‌رسد تیم اصفهانی وارد بحران شده اما چهره ژوزه مورایس همچین چیزی را نشان نمی‌دهد.

مورایس درحالیکه به دلیل محرومیت در بازی امروز با استقلال روی نیمکت سپاهان حضور نداشت در هنگام خروج از تونل ورزشگاه آزادی زمانیکه یک خبرنگار قصد داشت با وی مصاحبه کند سرمربی پرتغالی سپاهان با چهره‌ای بدون استرس و خندان از کنار خبرنگار رد شد گویی اصلا اتفاقی نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: استقلال فاتح زودهنگام‌ترین فینال فصل/ شلیک چشمی به قلب سپاهان در آزادی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • این بود مورایس .... IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    سپاهان با تمام بازیکنان تاپ و ستاره ایران ، با میلیاردها تومان هزینه وبا سرمربی که دستیار مورینیو بوده و کادرفنی حرفه ای و..... تا اینجا ۵ باخت رو در لیگ تجربه کرده و بازیهاش هم چنگی به دل نمیزنه ، در آسیا هم که افتضاح بودن ، این تیم جزء معدو تیمهای ایرانه که همه چی رو در سطح عالی داره اما خروجی و نتیجه اش در مقابل ورودی هاش پائینه و این سرگذشت کل فوتبال ماست ، واقعا از تیم ملی چرا باید توقع داشت ؟!
  • رضا BA ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    مورایس مربی خوبیه ولی بنظر از در ایران بودن خسته شده و بشدت هوس بودن دوباره تو عربستان رو کرده خصوصا با اینهمه ستاره ای که الان تو لیگ عربستان بازی میکنن. امیدوارم که در ایران بمونه. هر چند این لبخندش به نظر عصبی و طعنه آمیز میومد.
  • ... IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    دو تا از مربیای پرادعای کارنابلد ژوزه مورایس و پاکو خمز هستن. سپاهان بدون مربی هم میتونست این نتایج رو بگیره. کلا مربیای پرتغالی و ایتالیایی و کروات خوب نیستن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی