نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گل‌گهر و درس‌هایی که به لیگ برتر داد/ فوتبال برای جوانان است نه نام‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پیروزی سه بر صفر گل گهر مقابل نساجی نقش جوانان خیلی خوب به چشم آمد.

گل گهر در فوتبال ما به یک تیم ثروتمند و بدون مشکل مالی معروف است. در مقابل نساجی یک تیم خصوصی است که همیشه باید حساب دخل و خرج خود را داشته باشد. معمولاً انتظار در چنین شرایطی این است که گلگهر دنبال ستاره‌های بزرگ و نامدار باشد و نساجی به جوانان و استعدادهای بسیار استان مازندران رو بیاورد.

بازی این هفته دو تیم در سیرجان با سه گل به نفع میزبان تمام شد اما اتفاق جالبی که در پس این نتیجه وجود داشت، اهمیت دادن مربی یونانی گل گهر به جوانان بود، به خصوص روی گل سوم این ویژگی به شکلی مثال زدنی دیده شد.

زننده این گل سعید سحرخیزان بود. مهاجم تیم ملی جوانان که با این گل پنج گله شد تا رقابت بر سر کسب عنوان بهترین گلزن گل گهر داغ‌تر شود. تا قبل این بازی سحرخیزان در کنار روبرتو تورس ستاره لالیگایی و احمدرضا زنده روح - کاپیتان این تیم - با چهار گل برای کسب بهترین عنوان بهترین گلزن رقابت داشت.
در این بازی تورس گل اول را زد و زنده روح گل دوم را و سحرخیزان با زدن گل سوم در کورس گلزنی هم به رقبای خود رسید. اما پاس این گل را پوریا لطیفی داد، جوانی که دقایقی قبل با تعویض مربی یونانی به زمین آمده بود تا یک گل صد در صد جوان به ثبت برسد.

در این گل جاماندن دوباره مدافعان نساجی در آفسایدگیری خیلی به چشم آمد. مدافعانی که سال‌ها تجربه و سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و این ناهماهنگی در هفته هجدهم یک فصل واقعاً عجیب است! اما بار دیگر ثابت شد در فوتبال نیروی جوانی و انگیزه حرف اول را می‌زند....

و حالا به تعویض‌های آخر اوزینیس نگاه کنید، سه تعویض همزمان و سه بازیکن جوان یعنی شرفی، ممی زاده و جعفری به میدان آمدند تا باز هم نیروی جوانی در تیم گل گهر بیشتر قدرت بگیرد.

آینده متعلق به جوانان است و گل گهر با میدان دادن به این جوانان خیلی زود مزد این سرمایه‌گذاری را خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی