جلسه مخفیانه قلعه‌نویی با مدیران ارشد فدراسیون در مکانی نامعلوم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی امروز در جلسه با اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند.

اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال از صبح امروز برای بررسی شرایط تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دور هم جمع شده‌اند.

با گذشت چند هفته از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، مدیران ارشد فدراسیون فوتبال هنوز درباره وضعیت امیر قلعه‌نویی اظهارنظر رسمی نکردند. با اینکه مشخصا سرمربی ایران به واسطه بند قراردادش مبنی بر تمدید خودکار آن با رسیدن به نیمه‌نهایی جام ملت‌ها به کارش ادامه خواهد داد، اما فدراسیون فوتبال نقطه نظراتی درباره وضعیت فنی تیم ایران دارد.

از این رو اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال امروز بدون اطلاع رسانی در مکانی نامعلوم دور هم جمع شده‌اند. جلسه هیئت رییسه فدراسیون از صبح امروز آغاز شده و تا ساعاتی دیگر ادامه خواهد داشت.

در اواسط این جلسه قرار است که امیر قلعه‌نویی هم در بین مدیران ارشد فوتبال ایران حضور یابد و توضیحاتی را درباره روند تیم ملی از سال گذشته و شرایط تیم در جام ملت‌های آسیا ارائه کند.

در این جلسه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رییسه هم نکات مد نظر خود را ارائه می‌کنند. همچنین قرار است قلعه‌نویی برنامه های خود برای آینده تیم ملی را به مدیران فوتبال ایران بدهد تا آنها برای اردوها و مسابقات آینده برنامه‌ریزی کنند و تدارکات لازم را آماده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کثافت IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    گروهبان شده همه کاریه تیم ملی با این آماتور فوتبال ایران نه تنها به جای نمیرسه بلکه عقب گرد هم خواهد داشت و پس رفت خواهد کرد کاملا مطمئن هستم افسوس که باند های فساد و مافیا هر کاری دلش بخواد میکنه و کسی جلو دارشون نیست با این وضعیت هیچ پیشرفتی در کار نیست
  • مجید IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    بازهم مافیا باز هم فساد و باز هم دزدی سناریوی تکراری همیشگی
  • ع ق QA ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    خوب همه ی مافیاهای دنیا جلسات سکرت دارند ببینید سهمیه تقسیم می شده یا تقسیم کار جدید بوده ؟! البته بخاطر عملکرد درخشان کادر فنی و گروهبان سهمیه اش دو برابر شده من فقط دلم می سوزه برای اون پیرزن بی دست و پا که تو طبقه سوم هتل بود و نه تنها فوتبال که از هیچ اطلاع نداشت
  • جاوید کی روش (((: IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    خبرورزشی با شکل تیتر زدنش به هدفش رسید و یه مشت متوهم که اصلا معنی مافیا رو نمی دونند دوباره دور هم جمع کرد.😂 خب الان چه اتفاق مرموزی افتاده؟! جلسه هاشون رو میگیم با نوچه های کی روش که تو برج سعادت آباد رفت و آمد مشکوک داشتند هماهنگ کنند.😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی