نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
۰ |
۱
فروش ستاره بارسا عاقلانه نیست
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا به احتمال خیلی زیاد آنسو فاتی را در انتهای فصل می‌فروشد اما شاید بهتر باشد که یک فرصت دیگر به این بازیکن داده شود تا توانایی‌های خود را به سرمربی جدید باشگاه ثابت کند.

پنجره تابستانی امسال به دلایل مختلف برای بارسلونا مهم خواهد بود. آنها باید وضعیت مالی خود را بهبود ببخشند و در عین حال نیاز به جذب بازیکنان جدید نیز دارند و سرمربی بعدی آنها بی شک پس از ورود خواستار بازیکنان جدید است. بنابراین بارسلونا باید در هر دو مورد هوشمندانه عمل کند.

یکی از بازیکنانی که احتمال فروشش بسیار بالاست، آنسو فاتی است. این بازیکن ۲۱ ساله تاکنون فصل سختی را در برایتون پشت سر گذاشته و به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا تقریباً سه ماه از میادین دور بوده است. او اکنون بهبود یافته و امیدوار است بتواند در ادامه فصل مهره‌ای مهم برای تیم لیگ برتری باشد. ژاوی چندان علاقه‌ای به فاتی نداشت و او به صورت قرضی در تابستان گذشته از باشگاه جدا شد.

با وجود جدایی ژاوی در پایان فصل، فاتی هنوز جایی در ترکیب اصلی فصل آینده ندارد و بنابراین احتمال فروش او بسیار زیاد است. علاوه بر این، گزارش شده که بارسلونا از هر باشگاهی که بخواهد فاتی را در تابستان به خدمت بگیرد حداقل ۴۰ میلیون یورو درخواست خواهد کرد.

حرکت عاقلانه بارسلونا می‌تواند این باشد که از فروش سریع فاتی خودداری کند، زیرا او حداقل سزاوار پیش‌فصل است تا خود را به سرمربی بعدی ثابت کند. خصوصا اینکه گزینه‌های زیادی در جناح چپ وجود ندارد و این قضیه در صورت بازگشت ژوائو فلیکس به اتلتیکو مادرید حادتر می‌شود. با این حال اگر بارسلونا تصمیم به فروش فاتی بگیرد، ۴۰ میلیون یورو قیمت عادلانه‌ای به نظر می‌رسد. او هنوز خیلی جوان است و کاملاً می‌تواند پتانسیل‌هایی که در نوجوانی نشان داد را ارائه دهد. در عین حال او در دو فصل گذشته برای داشتن فرم ثابت به مشکل برخورده و بنابراین ممکن است قیمت بالاتر از این هم شایسته نباشد.

واضح است که اولین انتخاب فاتی این است که در بارسلونا بماند و ثابت کند که مستحق یک فرصت دیگر است. او نیاز به شروع جدید دارد اما با توجه به اینکه مشکلات مالی باشگاه کمتر نشده، ممکن است حتی پیش از آنکه سرمربی جدید فرصت ارزیابی او را به دست بیاورد، فروخته شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی