نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
۶ |
۱
پنالتی پرسپولیس و اخراج ستاره ذوب‌آهن درست بود؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور پیشکسوت فوتبال کشورمان به تحلیل تصمیمات داور دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس پرداخت.

ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت علی صفایی در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قضاوت صفایی در مجموع خوب نبود، اما او تصمیمات درستی در صحنه‌های تأثیرگذار گرفت. داور در برخی خطاهایی که در میانه زمین اتفاق می‌افتاد، مرتکب اشتباه شد.

کارشناس داوری درباره پنالتی پرسپولیس در دقیقه هفت مسابقه و اخراج محسن آذرباد از ذوب‌آهن در نیمه دوم تصریح کرد: پنالتی پرسپولیس کاملاً درست بود و آذرباد هم باید از زمین اخراج می‌شد. او برخورد شدیدی با علی نعمتی داشت و آن خطا ممکن بود به مصدومیت نعمتی منجر شود. صفایی در برخی تصمیمات با مکث تصمیم می‌گرفت و باید آذرباد را بدون تعلل اخراج می‌کرد. در مجموع هیچ اشتباه سرنوشت‌سازی در این بازی رخ نداد.

پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید و با ۳۶ امتیاز، در رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

بیشتر بخوانید: جدول لیگ| پرسپولیس کابوس استقلال شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رام IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    پنالتی دقیقه ۲ ذوب آهن که همون توپ برگشت و پنالتی سهمیه لنگ شد چی؟
  • کیون IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    داور در مجموع بسیار خوب داوری کرد ولی در اخراج بازیکن ذوب آهن با تاخیر اقدام کرد چون خطای منجر به کارت قرمز خیلی محرز بود
    • هو من US ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      من هم موافقم ، بهتر از این به بعد داور ها قبل از ورود به زمین ، یکی ، دو تا از بازیکنان حریف پرسپولیس را اخراج کنند تا خدای نکرده هوس گل زدن و بردن پرسپولیس را نکنند. راستی اون جادو گره که پرسپولیس رمل و اسطرلابش را در رختکن پیدا کرده بود و جنجال راه انداخته بود هم بیاید پول گرفته شده را پس بدهد. جن هایش بی بخار هستند. کمیته خواب آلود انظباطی هم ته توی این قضیه را دربیاورد ، اگر شارلاتان بازی رسانه ای هر تیمی بود هم به ایشان رحم نکند .
  • var بیاید مافیا میرود IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    این آقای میرزابیگی هم برای خودش پروفشنالی هستش در حد لالیگا ، وقتی در دربی رفت مهدی ترابی توپ رو موقع دفع به دستش زد همین آقا فرمودند طبق قانون این اصلا هند محسوب نمیشه اما وقتی در بازی استقلال با سپاهان عین همون ماجرا رو سهرابیان بوجود آورد گفتند که هند شده !!!
  • ss IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    چطور میگی داوری کارشو درست انجام داد فقط سه کارت زرد باید به لنگیا میداد که نداد کار عیسی تو منطقه جریمه حریف تمارز بود کارت داشت ولی نداد خطا سروش کارت داشت که نداد خطای گوش دراز کارت داشت که نداد ویکجا بازیکن لنگ جلو ضد حمله ذوب رو با خطا گرفت که کارت داشت که نداد ولی همین داور اگر بجای لنگ استقلال بود کارت بارون میکرد اخه چند روز دیگه دربیه بازیکنای لنگ نباید کارت بگیرن لعنت به این فوتبال کثیف که دوباره نیم فصل دوم شد دستهای پشت پرده اومدن بیرون برای. لنگ حقیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی