نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سرنوشت مبهم پل پوگبا بعد از محرومیت ۴ ساله/ بازنشستگی اجباری نزدیک است؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پل پوگبا، هافبک سابق منچستریونایتد به مدت ۴ سال از فوتبال محروم شد و ممکن است تصمیم به بازنشستگی بگیرد.

تست دوپینگ پل پوگبا در ماه آگوست مثبت شد و ماده ممنوعه DHEA که به طور طبیعی تولید تستوسترون را افزایش می‌دهد، در آزمایشات او پیدا شد. این هافبک ۳۰ ساله از سپتامبر برای یوونتوس به میدان نرفته و دادستانی ادعاهای او مبنی بر مصرف تصادفی این ماده را باور نکرد و تصمیم گرفت پوگبا را با محرومیت چهار ساله مجازات کند که حداکثر مجازات محسوب می‌شود. محرومیت پوگبا از ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (تاریخی که به طور موقت تا کامل شدن تحقیقات محروم شده بود) تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۷ ادامه دارد. به این معنی که او تا ۳۴ سالگی اجازه بازگشت به زمین را نخواهد داشت. اما این هافبک در بیانیه رسمی که بعد از ظهر پنجشنبه منتشر شد، فاش کرد که قصد دارد به این تصمیم اعتراض کند.

آینده ستاره فرانسوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ممکن است تصمیم به بازنشستگی بگیرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس آماده فسخ قرارداد با اوست، اما باشگاه هنوز در مورد این وضعیت اظهار نظر نکرده است.

پوگبا در سال ۲۰۲۲ با انتقالی آزاد از منچستریونایتد دوباره به یوونتوس پیوست ولی دوره دوم حضور او در تورین با چندین مصدومیت همراه بود. او فصل گذشته تنها ۱۰ بازی انجام داد و این فصل دو بازی. این بازیکن فرانسوی قبل از دومین حضورش در یوونتوس، شش سال را در منچستریونایتد سپری کرد و پس از انتقال ۸۹ میلیون پوندی در سال ۲۰۱۶، گران‌ترین خرید باشگاه شد. پوگبا ۲۲۵ بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و ۳۹ گل به ثمر رساند و ۵۱ پاس گل داد. اما به دلیل عملکردهای ضعیف در مراحل آخر دوران حضورش در اولدترافورد، با انتقادات شدیدی از سوی طرفداران روبرو شد.

این هافبک در صحنه بین‌المللی با فرانسه به موفقیت بیشتری دست یافت و ۹۱ بازی ملی برای کشورش انجام داد. او در سال ۲۰۱۸ جام قهرمانی جام جهانی را با آبی‌ها بالای سر برد و سه سال بعد قهرمان لیگ ملت‌ها شد.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت مبهم پل پوگبا بعد از محرومیت ۴ ساله/ بازنشستگی اجباری نزدیک است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی