نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۳
خبر نگران‌کننده برای قلعه‌نویی و تیم ملی از اروپا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی فاینورد در شب صعودشان به فینال جام حذفی هلند حضور نداشت.

علیرضا جهانبخش با وجود اینکه صعود به فینال جام ملت‌های آسیا را تجربه نکرد و تجربه قهرمانی به دست نیاورد، اما در دو مسابقه آخر تیم ملی ایران در این رقابت‌ها مقابل تیم‌های ژاپن و قطر موفق به گلزنی شد و نمایش درخشانی در این رقابت‌ها داشت ولی در بازگشت به هلند شرایط سختی را سپری می کند.

ستاره ایرانی فاینورد پس از اضافه شدن به اردوی فاینورد، در مسابقه لیگ اردیویسه مقابل اسپارتا روتردام حضور تعویضی داشت ولی پس از آن دو دیدار پیاپی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و حالا هم دوباره با مصدومیت جدیدی مواجه شده است.

علیرضا جهانبخش بعد از اینکه در مسابقه برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس اروپا پنالتی حساس فاینورد مقابل رم را از دست داد، در دیدار لیگ اردیویسه هلند برابر آلمره سیتی به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و روی یک گل تیمش تاثیرگذاری داشت ولی دیشب دوباره از فهرست تیمش کنار رفت.

ملی پوش ایرانی فاینورد به دلیل کشیدگی همسترینگ که پس از دیدار مقابل آلمره سیتی متوجه آن شد، در جریان پیروزی دو بر یک شب گذشته تیمش مقابل خرونینگن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هلند حضور نداشت و بعید نیست به این زودی بتواند به میادین برگردد.

علیرضا جهانبخش که در ۱۰ مسابقه فصل جاری لیگ اردیویسه هلند به میدان رفته و یک پاس گل داشته، به دلیل کشیدگی همسترینگ مقابل خرونینگن غایب بود و بعید است تا یک ماه آینده بتواند از بند مصدومیت رهایی پیدا کند و به همین دلیل احتمالا در فیفا دی بعدی که در فروردین‌ماه خواهد بود، غایب است.

تیم فوتبال فاینورد جدا از رقابت‌های لیگ اردیویسه که در پیش دارد، باید روز یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در بازی فینال جام حذفی هلند به مصاف نایمخن برود که علیرضا جهانبخش امیدوار است در آن بازی و برابر تیم سابقش فرصت حضور در زمین را به دست بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدحسین IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    بازیکن خوبیه ولی مگر اینکه پیرمردهامون مصدوم بشن تا جناب قلعه نویی به فکر جوان گرایی بیفته
  • محمد پنجعلی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    آه اسکوچیچ هست.نوبت طارمی هم میشه
  • زیگزاگ IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    بد جور رفته توی فیلم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی