نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
این مدیر مامور رساندن پیغام‌های خطیر و نکونام شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رابطه جواد نکونام و علی خطیر همچنان با هم خوب نیست و هواداران استقلال فوق العاده نگران این مسئله هستند.

اگرچه استقلال همچنان صدرنشین لیگ برتر تلقی شده و در جام حذفی هم حضور دارد ولی جواد نکونام و علی خطیر اصلاً با هم خوب نیستند و این مسئله غیر قابل کتمان تلقی می‌شود چون سرمربی آبی‌پوشان طی یک ماه اخیر حداقل دو بار با صراحت پیرامون این مسئله مصاحبه کرده و کاملاً مشخص است که رابطه‌اش با مدیرعامل باشگاه بهبود پیدا نکرده است.

نکونام و خطیر اگرچه این روزها با هم حرف نمی‌زنند اما به خاطر استقلال، اقدامات مشترک فراوانی دارند که نیازمند ارتباط با یکدیگر هستند بنابراین چاره‌ای نیست جز اینکه یک نفر در نقش پیامرسان میان آنها ظاهر شود و قاعدتاً فرد مذکور باید معتمد هر دو طرف باشد. از قرار معلوم در حال حاضر نصرالله خواجه‌گیری معاون اجرایی باشگاه که پس از استعفای علی سامره این روزها عملاً وظایف سرپرستی تیم را هم بر عهده گرفته است، به عنوان مدیر رابط میانه جواد نکونام و علی خطیر انجام وظیفه می‌کند و مسائلی که باید از طرف سرمربی به مدیریت باشگاه منتقل شود یا از سوی کادر مدیریتی به نکونام گفته شود را بیان می‌کند تا کار لنگ نماند.

این شیوه شاید در کوتاه مدت جواب بدهد ولی در نهایت استقلال چاره‌ای ندارد جز اینکه فکری عاجل برای داستان جواد نکونام و علی خطیر بکند.

بیشتر بخوانید: عکس| اسپانسر جنجالی استقلال پرید/ موبایل فروش خبرساز راه کوروش کمپانی را رفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نوید حسینی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    حالا به نوع خبر کار ندارم اما کاش یکم سواد و ادبیات نگارشتون رو اضافه کنید. تلقی شدن هیچ ارتباط نگارشی و ادبی با صدر نشیتنی تیمی ندارد. یا معنی تلقی را نمیدانید یا اساسا مخاطب را بیسواد می انگارید که هر متن را بدهید میخواند بدون برداشت. امیدوارم جنبه حرفه ای را با ادبیات درستش همراه کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی