کار پرسپولیس برای تمدید قرارداد این بازیکن سخت شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارزش وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در ترانسفر مارکت زیاد شد.

وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در جام ملت های آسیا به همراه تیم ملی کشورش خوش درخشید. وحدت که سومین سال حضورش را در پرسپولیس سپری می کند، بیشتر در این تیم یک بازیکن ذخیره بوده و کمتر به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال در جدیدترین آپدیت سایت ترنسفرمارکت ارزش مدافع پرسپولیس زیاد شد و به ۴۵۰ هزار یورو رسید.

هنانوف در نیم فصل و بعد از بازی های خوب در جام ملت های آسیا مورد توجه یک تیم کره ای و چند تیم داخلی قرار گرفت ولی باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه را با جدایی این بازیکن مخالفت کردند تا هنانوف در پرسپولیس ماندنی شود. قرارداد وحدت در پایان فصل به پایان خواهد رسید و باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد با این بازیکن خواهد شد.

با توجه به سن و سال پایین این مدافع و همچنین چند پسته بودن او، تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن هنانوف هستند. در راستای اینکه در پرسپولیس فرصت کمی به این بازیکن داده می شود و ترافیک در خط دفاعی پرسپولیس زیاد است، احتمال جدایی وحدت در پایان فصل زیاد خواهد بود و هنانوف طبیعتا ترجیح می دهد به تیمی برود که هم پول بیشتری دریافت کند و هم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند.

گفتنی است هنانوف یکی از ارزان ترین خارجی های باشگاه پرسپولیس است و دستمزد بالایی در این تیم دریافت نمی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فهیم IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    یحیی و اوسمار عقل درستی نداشته و ندارن.حنانف رو میفروختن و بجاش رامین یا سیامک رو میاورد که دانیال رو بندازه بیرون.ببینم کی قدرت داره دانیال وصادقی و ریگی رو بندازه بیرون.اونها باید برن اکادمی سانت و ارسال یاد بگیرن
    • کیسه سوززز IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      چشم میخای ترابی و سروش وگولسیانی و بقیه هم بندازیم بیرون ؟
    • سیروان EE ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
      سیامک نعمتی؟! خوبی؟؟؟
  • مجید۱۶۰۸ IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    حیف این بازیکن که ازش بازی نمیگیرن....
  • جعفر IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    اقای محترم که نظرمیدی نعمتی ورامین بیان چراعقب گردمیکنی به جلوحرکت کن تیم خوب بازی میکنه دانیال هم خوبترازخوب هستش پس لطفانظرمثبت بده اگرطرفداری واقعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی