مشورت با راموس؛ گام دیگر امباپه برای پیوستن به مادرید
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه به سراغ هم‌تیمی سابقش رفته تا در مورد شرایط سازگاری با رئال مادرید از او مشاوره بگیرد.

کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در تابستان امسال به رئال مادرید خواهد پیوست، هرچند هنوز قراردادی امضا نشده است. طبق آخرین گزارش‌ها در فرانسه، امباپه و مادر و ایجنتش فائزه لاماری در حال آماده‌سازی مقدمات ورود او به پایتخت اسپانیا هستند.

بر اساس گزارش نشریه اکیپ، امباپه به سراغ سرخیو راموس هم‌تیمی سابقش در پاری‌سن‌ژرمن رفته تا در مورد استقرار در مادرید و سازگاری با شرایط از او مشاوره بگیرد. راموس حتی می‌تواند یکی از املاکش در پایتخت اسپانیا را به طور موقت در اختیار امباپه بگذارد. در همین حال، اشرف حکیمی نیز به بازگشت به رئال مادرید لینک شده و امباپه با او نیز مشورت کرده است. راموس در ۱۹ سالگی به رئال مادرید پیوست، در حالی که اشرف از رئال مادرید کاستیا آمد.

با در نظر گرفتن افرادی مانند ادواردو کاماویگا، اورلین شوآمنی، جود بلینگام و آنتونیو رودیگر، متوجه می‌شویم که یکی از کارهایی که لوس بلانکوس در سال‌های اخیر به خوبی انجام داده ادغام بازیکنان در باشگاه و فرهنگ است. این مساله در گذشته برای ادن آزار و گرت بیل مشکل‌ساز شده بود و آنها با اینکه بازیکنان بزرگ‌تری بودند اما نتوانستند ارتباط قوی با رئال مادرید ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی