نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقلال دوباره شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال چند بدهی بین المللی دارد؛ پرونده‌هایی که منجر به صدور رای نهایی شده است و اگر این بدهی‌ها پرداخت نشود، بار دیگر شانس حضوردر مسابقات باشگاهی آسیا را از دست خواهد داد.

فصل گذشته استقلال به این دلیل که نتوانست بدهی به استراماچونی را تا ۱۱ فروردین پرداخت کند، از حضور در مسابقات باشگاهی آسیا با رای فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد و این بار هم در آستانه نزدیک شدن به این تاریخ باشگاه استقلال با یکی دو رای قطعی مواجه شده است.

یکی از آراء پرونده تیم سانتاکلارا است که با دیرکرد آن ۵۰۰ هزار یورو شده است. از سویی باشگاه استقلال در پرونده عزیزبک آمانوف هم با رای فیفا مواجه شده است و باشگاه استقلال برای اینکه در فصل آتی شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را به دست بیاورد، باید تکلیف این پرونده‌ها را مشخص کند. به همین بهانه باشگاه استقلال به فیفا نامه زده است و از فدراسیون فوتبال جهان خواسته است این بدهی‌ها را از محل مطالبات باشگاه استقلال پرداخت کند.

باشگاه استقلال از فیفا خواسته است به این باشگاه کمک کند تا این پرونده‌ها را مختومه کند تا برای دومین سال متوالی شانس حضور در مسابقات باشگاهی آسیا را از دست ندهد. فیفا به تازگی از محل مطالبات باشگاه استقلال دستمزد دستیاران ریکاردو ساپینتو را پرداخت کرده است.

باشگاه استقلال در حالی چنین درخواستی را مطرح کرده است که پیش تر فیفا از باشگاه‌ها خواسته بود برای پرداخت بدهی‌های خود روی مطالباتی که در فیفا دارند حساب باز نکنند. البته این راه بهترین مسیر برای وصول مطالبات از فیفا است، به این خاطر که فیفا به دلیل تحریم خزانه‌داری آمریکا به حساب ایرانی پول واریز نمی‌کند. باید گفت درخواست باشگاه‌های ایرانی از فیفا برای پرداخت بدهی‌های بازیکنان و مربیان خارجی استثنا است. 

بیشتر بخوانید: نامه استقلال به فیفا برای حل مشکل مجوز حرفه‌ای!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ع ق QA ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    جریان سانتاکلارا که یک شق تزویر و جعل و مدنی داره که باید طبقش اون دو جعال را بفرستند فضا تبعید
  • فارس وفرهیختگان IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    فیفا هم مثل بانک شهر (بانک کی۳)بی حساب وکتاب بدهی کیسه راازطلب پرسپولیس،سپاهان وفدراسیون پرداخت میکنه آخه این تیم عزیزدردونه ی وزارت،فدراسیون،افشاریان،حسن زاده،ماجدی وجاودانی والبته سوگلی سیاسیون لابیگربالادستی (تشخیص) ورسانه های وابسته شون هست ممممممگگگگگهههه مممممییییشششههه نده
  • حمیدرضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    بعد فردا میان میگن تقصیر پرسپولیسه.. اصلا جلوگیری ازهزینه کردن هوادار پولدار حمایت از تیم های کم هواداره وگرنه به کسی چه ربطی داره.. اسپانسر های کیسه ده دوازده میلیاردی هستند ولی پرسپولیس اسپانسرهای قوی داره.. کلا شرکت ها اقبالی به اسپانسری کیسه ندارند.. هروقت کیسه کشا پذیرفتند که برند ضعیفتری هستند وتوقعشون رو پایینتر اوردن هم خودشون کمتر عذاب میکشند هم تیمشون.. بابا شما باید با پیکان رقابت کنید دربحث هزینه.. چرا باید برای حمایت ازشما توسر پرسپولیس بزنن که درآمد برندش ده برابر شماست؟؟؟
    • جواد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      پاس همدان رقابت کنیید یه قهرمانی تو آسیا داره شما هیچ تواسیا ندارین در حد اس اس نیستید کری بخونید
  • لنگلیس پولیس کاسه لیس IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    ععع نه بابا جون من راست میگی لنگی پس حسن جونتون بازیکن آسیا رو که با پول استقلال خریدین رو چی میگی آقای فرهیخته خجالت نمیکشین کص میگین اینجا احمقا از بولینگ لجن تر تو تاریخ خودتوشه ۵سال کص خری قهرمانی اوردین براتون پپسسی باز نکردن بعد ما قهرمان شدیم کل آسیا برامون توییت زدن قهرمانی پاک شما تو ایرانم اعتبار ندارین لجنزار های پست همیشه تاج سرورتونه تاج برادر الهلال و اتحاد لنگ لجن زیر الهلال و التحاد
    • ناشناس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      اول یکم به اعصاب نداشتت مسلط باش ثانیا پرسپولیس طبق اعلام فیفا تیم اول ایران و فولاد تیم دوم ایران و سپاهان تیم سوم ایران و در نهایت استقلال با ارفاق تیم چهارم ایرانه چرا باید توقعش اندازه تیم اول ایران باشه منطق که ندارین به اطلاییه فیفا ام می‌خواین ایراد بگیرین یا شاید فیفا ام پرسپولیسیه استقلالیای متوهم
  • حواد IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    امسال به خاطر اینکه تیم حکومتی بره آسیا هزار جور پرونده و مشگل برای استقلال درست میکنن تا بتونن لنگ حکومتی رو بفرستن آسیا لنگ با اون همه بدهی و پنجره بسته چجوری پارسال مجوز حرفه ای گرفت و رفت جمع کنید این فوتبال کثیف و تا پاک و
  • کرام الکاتبین QA ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    فحاشی باند آبی فدراسیون و طرفدازاشون نشونه چیه ؟!
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    کیسه مستقیما به حکومت و بیت المال وصله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی