یک امتیاز از جهنم مستایا/ رئال از شکست در بازی جنجالی گریخت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدارهای شب دوم از هفته بیست‌وهفتم لالیگای اسپانیا با توقف صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات برابر والنسیا خاتمه یافت.

در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌وهفتم لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه مستایا، تیم فوتبال رئال مادرید میهمان والنسیا بود و این بازی که در آن دو گل از حریفش عقب افتاده بود را با تساوی ۲-۲ به پایان رساند.

والنسیایی‌ها با گلزنی هوگو دورو در دقیقه ۲۷ پیش افتادند و فقط سه دقیقه طول کشید تا رومن یارمچوک آنها را به گل دوم برساند. ۵ دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست گذشته بود که وینیسیوس جونیور، یکی از گل‌های خورده را برای رئالی‌ها جبران کرد.  بال برزیلی رئال که سال گذشته به خاطر توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا در همین ورزشگاه به شدت آزرده خاطر شده بود، از آنها انتقام سختی گرفت و با زدن گل دوم خود و تیمش در دقیقه ۷۶، خفاش‌ها را از کسب پیروزی محروم کرد.

یک امتیاز از جهنم مستایا/ رئال از شکست در بازی جنجالی گریخت

این گل وینیسیوس جونیور اجازه نداد که دومین باخت فصل رئال مادرید و یازدهمین برد فصل والنسیا به ثبت برسد و این بدان معناست که رئالی‌ها یک امتیاز دیگر کسب می‌کنند و موقتاً با ۶۶ امتیاز، حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به هفت امتیاز افزایش می‌دهند. والنسیا هم به لطف این تساوی ۳۷ امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم رئال مادرید یک ثانیه قبل از به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط بلینگام به گل سوم رسید، اما داور چون قبل از آن پایان مسابقه را اعلام کرده بود، آن را نپذیرفت. همین مسئله اعتراض شدید رئالی‌ها را در به دنبال داشت و درگیری‌هایی در پایان مسابقه به وجود آمد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی