نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تایید بند آزادسازی اولین گزینه سرمربیگری بارسلونا/ کاتالان‌ها از پس این قیمت برنمی‌آیند!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برایتون به مربی ایتالیایی اجازه خروج نمی‌دهد مگر اینکه مبلغ بند آزادسازی‌اش به طور کامل پرداخت شود.

بارسلونا در تابستان امسال برای جذب روبرتو دی‌زربی به عنوان سرمربی جدید خود با موانع زیادی روبرو است. ژاوی هرناندس در پایان فصل جاری بارسا را ترک خواهد کرد و جستجو برای یافتن جانشین او ادامه دارد. غول‌های کاتالونیایی هنوز رسما برنامه‌های خود را برای جانشینی مربی اسپانیایی اعلام نکرده‌اند، اما فهرست نامزدهای نهایی را تهیه کردند.

یکی از نامزدهای محبوب آنها، سرمربی برایتون روبرتو دی‌زربی است که عملکرد خوبی در ۱۲ ماه گذشته از خود نشان داده است. دی‌زربی عنوان کرد که فعلا تمام تمرکزش بر روی باشگاه فعلی‌اش است اما ممکن است در پایان فصل در مورد آینده‌اش تصمیمی بگیرد.

طبق آخرین گزارش روزنامه اسپورت اسپانیا، مشکل اصلی بارسلونا تهیه بودجه لازم برای به خدمت گرفتن او است و دی‌زربی تا سال ۲۰۲۶ با برایتون قرارداد دارد. برایتون برای اجازه خروج زودهنگام این سرمربی بند آزادسازی کامل ۱۵ میلیون یورویی (۱۲.۸ میلیون پوندی) موجود در قرارداد او را طلب کرده است. در همین حال لیورپول نیز او را به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی یورگن کلوپ در آنفیلد در نظر گرفته است.

بارسلونا در موقعیتی نیست که بتواند کل مبلغ بند آزادسازی او را بپردازد و می‌تواند به دنبال چانه‌زنی برای پایین آوردن قیمت و یا فروش احتمالی بازیکنانش باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی