آخرین گمانه‌زنی درباره داور دربی/ یک داور خط خورد و گزینه اصلی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر عرب‌براقی بیشترین شانس را برای قضاوت در دربی برگشت لیگ برتر دارد.

طبق برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان لیگ، دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و استقلال ۲۳ اسفند ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هرچند ممکن است دربی بزرگ پایتخت با یک روز تاخیر برگزار شود، ولی از حالا گمانه زنی‌های زیادی برای تیم داوری دربی صورت گرفته و از چند داور به عنوان گزینه‌های اصلی قضاوت در دربی نام برده می‌شود. در بازی رفت که با حضور وی ای آر برگزار شد و حواشی زیادی هم داشت، موعود بنیادی فر تنها گزینه قضاوت در دربی بود.

موعود که تا آن موقع تنها داور ایرانی دارای لایسنس داوری با حضور وی ای آر بوده، این بازی را سوت زد و دو تیم در نهایت به تساوی یک بر یک رسیدند. ماجرا اما برای بازی برگشت تفاوت دارد و چند داور دیگر هم در این مدت موفق به دریافت لایسنس فیفا شدند.

از همین رو دست کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای انتخاب داور دربی کاملا باز است. شنیده‌ها از چند منبع موثق حاکی از آن است که یک با توجه به اینکه امیرعرب براقی در کلاس‌های داوری بالاترین نمره را دریافت کرده، بیشترین شانس را برای قضاوت در دربی خواهد داشت و فامیل علیرضا فغانی این شانس را خواهد داشت تا برای اولین بار بزرگترین بازی باشگاهی ایران را سوت بزند.

همچنین موعود بنیادی‌فر که داور بازی رفت بوده، به دلیل اینکه قضاوت پرحاشیه ای در آن دیدار داشت و چند تصمیم اشتباه هم به گفته کارشناسان گرفت، از لیست گزینه‌های سوت زدن دربی خط خورده و شانسی برای قضاوت در این بازی نخواهد داشت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    آخه مسئله یکی دوتا نیست! بیشتر از داور؛ باید مراقب کمک داور ویدیویی باشیم که کیستقلال از همین حالا شروع به هوچیگری نکنه!! خودش داور var رو انتخاب نکنه و مثل دفعه ی قبل پنالتی پرسپولیس رو نگیرن؛ در عوض برای شیشتقلال یه پنالتی مفت بگیرن که از شکست نجاتش بدن 🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
    • عرب براقی لنگی است. IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      بله عرب براقی بودکه خطای پشت هجده را پنالتی و تیم‌ رفسنجان را ده نفره کرد و بازی استقلال و نساجی هم پنالتی استقلال رو نگرفت تا لنگ میلیمتری قهرمان شود. نباید هم‌نگران باشید.فقط نگرانی تون از تدارکات تیم حریف است نه داور و ناظر بازی.758
  • کامران IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    امیر براقی همونی نیست که پرفایلش ارتش سرخ داشت...
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    عرب براقی لنگی است و به هیچ‌وجه نباید انتخاب شود.خطیر بی عرضه حداقل عرضه یه اعتراض ساده در این خصوص را داشته باش.
  • reza IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    عکس بازی پیروزی با استقلال خوزستانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی