نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
وینیسیوس به سرنوشت بلینگام دچار می‌شود/ رئال مادرید با محرومت دو ستاره‌اش چه کند؟
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس جونیور ممکن است به دلیل اظهار نظر در مورد داور مسابقه با محرومیت روبرو شود.

پس از تساوی جنجالی رئال‌مادرید مقابل والنسیا در شنبه شب که تقریباً یک ثانیه قبل از گل جود بلینگام به پایان رسید، تنش زیادی به وجود آمد و بازیکنان لوس بلانکوس نتوانستند خشم خود را پنهان کنند. داور بلینگام را اخراج کرد و او برای بازی یا بازی‌های آینده رئال مادرید محروم خواهد شد، مشروط بر اینکه درخواست تجدید نظر ارائه شده توسط لوس‌بلانکوس تایید شود. علاوه بر این، شاید هافبک انگلیسی تنها بازیکنی نباشد که با محرومیت مواجه می‌شود.

به گزارش اسپورت، وینیسیوس جونیور که دو گل در مستایا به ثمر رساند بعد از بازی هنگام صحبت با تلویزیون رئال مادرید داور مسابقه «خیل مانسانو» را هدف قرار داد و گفت: «در نهایت ما نتوانستیم برنده شویم زیرا آنها این اجازه را به ما ندادند». نظرات وینیسیوس می‌تواند به کمیته مسابقات گزارش شود، و این اتفاق قبلا برای بازیکنانی که به صورت علنی به داور اعتراض کردند نیز رخ داده بود.

امثال خوسه گایا و سرخیو کانالس به دلیل انتقاد از داور از چهار مسابقه محروم شدند و اگر حرکت وینیسیوس نیز گزارش شود، ممکن است سرنوشت مشابهی در انتظارش باشد. رئال مادرید امیدوار است که چنین اتفاقی رخ ندهد زیرا آنها قطعا بدون دو ستاره خود در هفته‌های آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی