نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اعتراف نویدکیا پس از حذف استقلال؛ اگر این اتفاق نمی‌افتاد روند بازی عوض می‌شد/ خودم به خاطر این موضوع اذیت می‌شوم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان بازی به شکست استقلال واکنش نشان داد.

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی با استقلال، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. انتظار می‌رود تیم‌های بزرگ همینطور بازی و خلق موقعیت کنند. ۱۰ دقیقه اول بازی را خوب اداره کردیم اما متاسفانه برعکس جریان بازی یک پنالتی به ضرر ما اعلام شد. اگر حامد (لک) آن پنالتی را نمی‌گرفت، شاید روند بازی عوض می‌شد.

وی افزود: حامد واقعا روزهای درخشانی را دارد. یک دو سیو عالی داشت. آن توپ استثنایی را در پنالتی گرفت و توانست به تیم انرژی مضاعف بدهد تا بازی را برگردانیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم. مقابل استقلال با این کیفیت و نظم تاکتیکی که دارد، بتوانید انقدر موقعیت ایجاد کنید یعنی قطعا شرایط خوبی دارید. توانستیم به نظمی در بازی‌مان برسیم.  

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: بازیکنان تیم در این مدتی که کنارشان هستم، با تمام وجود زحمت کشیدند. خوب و با انرژی تمرین می‌کردند. دلم نمی‌آمد این بازی‌ها را به راحتی از دست بدهند و خداراشکر در این ۴ بازی، هیچ گلی نخوردیم. نظم دفاعی خیلی خوبی داریم. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. به غیر از بازی با شمس آذر که خیلی برایم بذت بخش نبود.

استقلال به ما خیلی فضا داد

نویدکیا گفت: ولی در بازی‌های دیگر با تمام وجود بازی و خلق موقعیت کردند. فوتبالی که واقعا دلم می‌خواست را به نمایش می‌گذارند. فضاهای خوبی از استقلال گرفتیم. در زمان‌هایی، بازی را از دست دادیم ولی خیلی خوب اجازه دادیم استقلال از عقب بازیسازی کند تا بتوانیم درمرکز زمین و کناره‌ها از توپ‌های برگشتی استفاده کنیم و ضدحملات خوبی بزنیم.

وی افزود: می‌دانستیم بازی با استقلال تا وقتی جلو باشد، سخت است ولی اگر عقب بیفتد جلو می‌آید و از برگشتِ توپ‌های بلند، می‌توانیم از فضاهای پشت‌شان استفاده کنیم. فضاهای زیادی هم به ما دادند و موقعیت‌های زیادی داشتیم. خداراشکر توانستیم برنده شویم. به همه تبریک می‌گویم. امیدوارم با این بازی قانع نشویم. بازی‌های سخت و مهم زیادی داریم. باید خیلی خوب آماده شویم و کیفیت خودمان را بهتر کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درخصوص فشردگی مسابقات لیگ آیا روند صعودی تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، عنوان کرد: درفوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. باید تیم را بازی به بازی خیلی خوب آماده کنیم. ریکاوری در این زمان‌ها خیلی مهم است. باید من و همکاران خیلی تلاش کنیم که بتوانیم بازیکنان را برگردانیم و بازی‌های خوبی انجام بدهیم. امیدوارم اتفاقات فوتبال هم به ما کمک کند.

ممکن بود به خاطر اتفاقات، بازنده شویم

وی افزود: امروز نزدیک بود به خاطر اتفاقات فوتبال، بازی را از دست بدهیم. به خاطر یک ضربه ایستگاهی که باد توپ را برگرداند و حامد با بازیکن استقلال برخورد کرد. یک پنالتی و ممکن بود بازی به خاطر اتفاقات فوتبال از دست برود. تیم ما روند خوبی را طی می‌کند برای اینکه بتواند خوب موقعیت سازی کند. اتفاقات فوتبال برای تیم‌هایی که بازی معمولی می‌کنند نمی‌تواند آن‌ها را رو به جلو ببرد. باید بازی و موقعیت را بسازیم. ساختن در فوتبال خیلی سخت است. دلم می‌خواهد تیمم همیشه این کار را انجام بدهد. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و اتفاقات فوتبال هم ما را اذیت نکند تا تیم را به سمت جلو ببریم.

باشگاه با هتل به مشکل خورده و برخی مسائل اذیتم می‌کند

نویدکیا درخصوص اینکه ارتباط مردم با مس رفسنجان کم شده، اظهار کرد: دراین چندروز که ۲ بازی خانگی پشت سر هم داریم، می‌خواستیم اینجا بمانیم. الان هم مجبوریم به کرمان برگردیم. باشگاه با هتلی که در رفسنجان هست، به مشکل خورده است. برای من جای سوال دارد. از روزی که آمدم چیزهایی اذیتم می‌کند و آن را درک نمی‌کنم. باید در ساختار باشگاه‌مان منظم تر باشیم. وقتی این اتفاقات می‌افتد من هم تمرکزم را از دست می‌دهم و ممکن است تصمیماتی بگیرم که شاید بر خلاف میلم باشد. فکر می‌کنید دوست دارم الان تیمم یک ساعت و ۲۵ دقیقه از کرمان تا اینجا در راه باشد. پلیس راه بایستیم، راننده اتوبوس‌ها بروند ساعت بزنند؟

وی افزود: قطعا دلم نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد ولی وقتی می‌بینم تیم نمی‌تواند اینجا اسکان داشته باشد، مجبورم. الان باید درعرض ۱۰ دقیقه به هتل برسم، تیم غذا بخورد و استراحت کند. فردا همینجا ریکاوری کنیم. اینجا امکانت خوبی داریم ولی باید برگردیم. شب هم هست و شاید بیشتر از یک ساعت و نیم طول بکشد. کی غذا بخورند؟ فردا باید در کرمان دنبال زمین بگردیم.

نویدکیا گفت: خودم به خاطر این موضوع اذیت می‌شوم. دلم می‌خواهد تیمم اینجا (رفسنجان) باشد ولی متاسفانه اتفاقاتی افتاده که جذاب نیست. امیدوارم مسئولین استانی و این شهر با هم مهربان تر باشند. این تیم برای رفسنجان است. ناهماهنگی‌ها و سوتفاهم اینجا زیاد شده و ما هم اذیت می‌شویم. بازیکنان من فوق العاده بودند که چیزی نمی‌گویند. سرشان را پایین انداخته‌اند و فقط کارشان را می‌کنند. مسئولان هم باید کمک کنند.

بیشتر بخوانید: استقلال در رفسنجان ناباورانه حذف شد/ خط و نشان نویدکیا برای مدعیان جام حذفی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    او کاملا اسطوره مظلوم فوتبال ایران هست
  • Ali IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    دربازی سپاهان واستقلال تیم سپاهان هم ازنظر روانی وهم ازنظربدنی خسته بود و بدنهایشان نمی کشید اینگونه بود که بازی استقلال به چشم آمد ،امروز همان مورد ومسئله برای استقلال بود وبازی بازیکنان مس رفسنجان نمود افزونتری داشت ،درفوتبال واصولا زندگی که فوتبال هم یک نوع زندگی میباشد اول آمادگی روحی ،روانی سپس آمادگی بدنی هست که تیم را به سمت پیروزی رهنمون میگرداند و در صورت آماده نبودن حتی یک بخش آن تیم ها بازنده میشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی