اتفاق عجیب برای بارسلونا/ مصدومیت امان تیم ژاوی را برید!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فقط سه بازیکن بارسلونا برای کل فصل در دسترس بوده‌اند و مصدومیت‌ها ضربه بزرگی به این تیم وارد کرده است.

بارسلونا با تساوی ۰-۰ یکشنبه شب مقابل اتلتیک بیلبائو نه تنها احتمالا آخرین شانس خود برای بازگشت به کورس قهرمانی را از دست داد، بلکه آسیب‌دیدگی فرنکی دی‌یونگ و پدری باعث شد تا پیشرفت آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز با خطر بزرگی مواجه شود.

دی‌یونگ قرار است حدود یک ماه به دلیل مصدومیت مچ پا از میادین دور باشد، در حالی که پدری پس از چهارمین مشکل همسترینگ در این فصل، ۵ تا ۶ هفته را از دست خواهد داد. این مصدومیت‌ها باعث شده تا ژاوی گزینه‌های کمی در خط هافبک داشته باشد.

طبق گزارش اسپورت، ایلکای گوندوغان، ایناکی پنا و فرمین لوپس تنها بازیکنانی هستند که در تمام فصل آماده بوده و برای ژاوی در دسترس بوده‌اند. بدون شک رئال مادرید نیز مصدومیت‌هایی داشته و بهتر با شرایط سازگار شده، اما بازهم مصدومیت یکی از دلایل اصلی ناکامی‌های بارسلونا در این فصل خواهد بود. چهار نفر از تیم آنها (مارک آندره تراشتگن، آلخاندرو بالده، مارکوس آلونسو و گاوی) حتی مجبور به عمل جراحی شدند.

بخشی از دلایل ضعف آنها وجود مهره‌های کم در تیم بود، اما ناتوانی آنها در کنترل بازی‌ها یا سازگار شدن بازیکنان در تیم نیز در این امر نقش داشته است. بعید به نظر می‌رسد که آنها بتوانند تیم را در تابستان برای سرمربی بعدی تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی