نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بایرن بازگشت و احیا شد/ پی‌اس‌جی بی‌دردسر صعود کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن‌مونیخ با جبران شکست بازی رفت مقابل لاتزیو و پاری‌سن‌ژرمن با برتری دوباره مقابل رئال‌سوسیداد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

در اولین شب از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن با کسب نتایج لازم مقابل لاتزیو و رئال‌سوسیداد به مرحله بعدی رسیدند.

در ورزشگاه آلیانتس آرنا تیم بایرن مونیخ با نتیجه ۳-۰ از سد مهمانش لاتزیو گذشت. هری کین در دقیقه ۳۸ و توماس مولر در دقیقه ۲+۴۵ بایرن مونیخ را در نیمه نخست صاحب گل کردند. در نیمه دوم نیز هری کین با زدن دومین گل خود در دقیقه ۶۶ خیال باواریایی‌ها را از بابت صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آسوده کرد. به این ترتیب بایرن با جبران باخت ۱-۰ بازی رفت، در مجموع دو بازی میهمان ایتالیایی‌اش را ۳-۱ شکست داد و برای پنجمین فصل متوالی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

بایرن بازگشت و احیا شد/ پی‌اس‌جی بی‌دردسر صعود کرد

در بازی همزمان در ورزشگاه آنوئتا، تیم رئال سوسیه‌داد میزبان پاری‌سن‌ژرمن بود که این بازی با برتری ۲-۱ مهمان فرانسوی همراه شد. پاریسی‌ها با گلزنی کیلیان امباپه در دقیقه ۱۵ از میزبان خود پیش افتادند و با گلزنی مجدد مهاجم فرانسوی در دقیقه ۵۶ اختلاف را به دو برابر افزایش دادند تا گل دیرهنگام میکل مرینو در دقیقه ۸۹ برای رئال سوسیه‌داد فایده‌ای نداشته باشد.

با این نتیجه و با توجه به برتری ۲-۱ پاریسی‌ها در بازی رفت در فرانسه، آنها مجموعاً با نتیجه ۴-۱ شگفتی‌ساز مرحله گروهی را حذف کردند.

بایرن بازگشت و احیا شد/ پی‌اس‌جی بی‌دردسر صعود کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی