نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
۳ |
۲
غیبت قاتل دیوید تیلور در اردوی تیم ملی کشتی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که فدراسیون کشتی، احسان لشگری را به عنوان مربی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد معرفی کرده است، وی در اردو حضور ندارد.

در شرایطی که اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام یاشاردوغو در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است، احسان لشگری مربی تیم ملی کشتی آزاد غایب اردوی تیم ملی است.

دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک، ۲ ماه پیش از سوی محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کادر فنی تیم ملی اضافه شد و هدایت تیم اعزامی ایران به جام یاریگین روسیه را نیز بر عهده داشت. اما با وجودی‌که نام وی به عنوان مربی در لیست نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بر روی سایت فدراسیون کشتی قرار گرفته است، وی در این اردو حضور ندارد.

لشگری در اردوی قبلی تیم ملی کشتی آزاد نیز غایب بود و مشخص نیست چرا با وجود اطلاع فدراسیون کشتی از غیبت او، نام او در لیست مربیان حاضر در اردوی تیم ملی قرار گرفته است.

مشخص نیست لشگری دیگر قصدی برای ادامه همکاری با محسن کاوه را ندارد یا احتمالا به دلیل مسافرت و مشکلات شخصی به‌صورت موقت در تمرینات تیم ملی حاضر نشده است؟

طی ۱۰ سال گذشته این تنها حسن یزدانی نبوده که مقابل دیوید تیلور آمریکایی قرار گرفته، چندین کشتی‌گیر ایرانی دیگر از جمله رضا افضلی، بهمن تیموری، احسان لشگری و... با او مبارزه کرده‌اند که از این جمع تنها یک بار حسن یزدانی در سال ۲۰۲۱ و قبل‌تر از او، احسان لشگری در سال ۲۰۱۵ موفق به شکست تیلور شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    کشتی‌هم‌قبلاپولی‌نبودواقعامردمی‌بودن‌همه‌بچه‌هاانورگدیف‌کم‌کشتیگیری‌نبودحسن‌اگه‌همون‌جورباتیلورم‌کشتی‌میگرفت‌برنده‌میشدثانیه‌های‌پایان‌مسابقه‌حمله‌میکردونتیجه‌هم‌میگرفت‌اماباتیلورچرابایدکم‌بیاره؟دیگه‌فقط‌بنقره‌فکرمیکنه‌طلاروپیشکش‌میکنه.ولااقل‌برای‌امتحانم‌شده‌یکباروزن۹۲نرفت‌تاکامران‌بره۸۶کشتی‌بگیره‌وتیلوروشکست‌بده.شایداگرچنین‌میشدطرفدارکامران‌بیشترشده‌وحسن‌شماره۱بودنشوازدست‌میدادهنوزم‌کامران‌تو۸۶میتونه‌اینکاروبکنه‌امااوضاع‌خراب‌وخرابترشده‌واحسان‌هم‌دیدکه‌فدراسیونم‌نخاله.زیادداره‌ومانندقبل‌نیست‌وپول‌همهراخراب‌کرده‌حتی‌کادرفنی‌وخودکشتیگیراروواقعاجای‌تاسف‌داره‌مملکت‌حتی‌ورزش‌داره‌سقوط‌میکنه‌وخیلیاازبین‌میرن‌مفتی.مفتی
  • سلام RO ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    یزدانی را بیچاره کردید.
  • reza IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    اگر فدراسیون از همون اول اجازه حضور مربیان کاربلد رو میداد الان حسرت باختهای یزدانی رو نمیخوردیم. واقعا چه بلایی داره سر ورزشمون میاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی