چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
۷ |
۱
هیپنوتیزم آرنولد توسط هادی چوپان در مسابقات
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جدید ترین اخبار ورزشی بدست رسیده این را بیان می کند که در مسابقه ی اخیر هادی چوپان که برای تصاحب جایگاه قهرمانی آرنولد کلاسیک جنگید، بدن بی نظیر او همه را محو خود کرد و توانست عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند و برای کشور خود افتخار آفرینی کند.

تمرینات شرکت کنندگانی مانند هادی چوپان و سامسون داودا که در رسانه های مختلف پخش شده بود و در عوض نتیجه ای که از مسابقات به دست آمد همه را متعجب کرده بود. چرا که رسانه ها فکر می کردند که سامسون داودا مقام اول را بدست می آورد ولی هادی چوپان، قهرمان کشورمان مقام دوم را توانست برای خود کند که این باور بلعکس اتفاق افتاد و مردم کشور را خشنود کرد.

حرکت ناگهانی آرنولد در مسابقه هادی چوپان دیدنی بود!!

در روز نمایش بدن های زیبای شرکت کنندگان، زمانی که هادی شروع به گرفتن فیگور های مختلف و اجرای نمایش عضلات کات خود داشت، به طور ناگهانی، آرنولد به پایین صحنه نزدیک به استیج آمد و ویدئویی از او گرفت و گفت: "به اون هیولا نگاه کنید، باور نکردنیه...!!"

و همین موضوع باعث شد که مردم فکر کنند هادی چوپان، آرنولد و داوران را هیپنوتیزم کرده است!!

این اتفاق فوق العاده بود هم برای مردم ایران که همچین قهرمانی دارند و شخصی مثل آرنولد که اسطوره ی همه بوده از او تعریف و تمجید کرده و همچنین برای هادی چوپان که به گفته ی خودش در مصاحبه آخر مسابقه، آرزو داشته که آرنولد را از نزدیک ببینه و کلی پول خرج کرده تا راه او را ادامه بدهد و بهترین خبر برای هادی چوپان این بوده که آرنولد چوپان را برای مسابقات بعدی که جایزه ۵۰۰ هزار دلار دعوت کرد، که هادی چوپان شایستگی قهرمانی در این مسابقه هم خواهد داشت.

این اتفاق یک اتفاق طبیعی در بدن انسان است که با اسم"هیپنوتیزم ذاتی" یا "هیپنوتیزم طبیعی" آن را می شناسند.

چگونه هیپنوتیزم درونی و ذاتی افراد بروز داده میشود؟

 شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که مشغول کاری هستید یا در حال گوش دادن به موسیقی و یا دیدن فیلم هستید که خیلی برای شما جذاب است و وقتی شخصی از اطراف شما را صدا بزند، صدای او را نمی شنوید و به کار خود ادامه می دهید. این اتفاق همان هیپنوتیزم طبیعی و ذاتی است که در انسان به صورت نا خودآگاه به وجود می آید. این فرآیند کاملا طبیعی بوده و شخص دومی در این اتفاق دخیل نیست.ارتباط این موضوع با مسابقه هادی چوپان به این گونه بوده:

آرنولد جذب بدن بینظیرو فوق العاده هادی چوپان شد و ارنولد را به خاطرات جوانی خودش انداخت که چه تلاش هایی برای این مسابقات انجام داده و به هدفش رسیده است.

Aramgroup.ir :منبع

واکنشی که علی دایی به قهرمانی هادی چوپان داد!!!

قهرمانی هادی چوپان علاوه بر خودش، برای مردم کشورمان هم شیرین و لذت‌بخش بود. به ایشان از صمیم قلب تبریک می‌گویم. گفت و گویش با آرنولد را دیدم که می‌گفت چگونه آرزوهایش را دنبال کرده و عاقبت به آن رسید. هادی هم مسیر سختی را برای تحقق اهداف و آرزوهایش پشت سر گذاشته. هادی چوپان الگوی مناسبی برای جوانان عاشق ورزش است. باید چنین نخبه‌ها و استعدادهای توانمندی که کم هم نیستند مورد حمایت مسئولان ورزش قرار بگیرند. اینها پرچم کشور را بالا می‌برند و ایران را سر زبان‌ها می‌اندازند. باید قدرشان را دانست.

باید در نظر داشته باشیم که برای هر کاری نیاز به تلاش است و به همین سادگی چیزی به دست نخواهد امد ،این هادی چوپان بود که با دل و جرعت و غیرت ایرانی پس نکشید و سخت تلاش کرد و به قهرمانی رسید و جایزه ۳۰۰ هزار دلاری را دریافت کرد

باید در نظر داشته باشیم که برای هر کاری نیاز به تلاش است و به همین سادگی چیزی به دست نخواهد امد ،این هادی چوپان بود که با دل و جرعت و غیرت ایرانی پس نکشید و سخت تلاش کرد و به قهرمانی رسید و جایزه ۳۰۰ هزار دلاری را دریافت کرد.

هادی چوپان در مستر المپیا ۲۰۲۲ توانسته بود مقام قهرمانی را کسب کند، اما در سال جاری درک لانسفورد این اجازه را به هادی چوپان نداد و مقام اول را کسب کرد.

در هنگام اعلام نتیجه اصلی هادی چوپان تحت فشار روانی نا داوری قرار گرفت و صحنه را ترک کرد. به شدت این موضوع قابل اهمیت خواهد بود که ذهنی ارام بدون جنگ روانی از افراد مختلف داشته باشیم تا بهترین اتفاقا برایمان بیافتد، باید بتوانید کامل این داستان را جدی بگیرید. برای اینکه بتوانید ذهنی ارام رو داشته باشید باید کنترل کردن خود را و تمرکز روی خود(خود هیپنوتیزمی) را یاد بگیرید.

قهرمانی هادی چوپان

در ادامه این هادی چوپان بود که دوباره توانست با افزایش تمرکزو تلاش پرقدرت در تمریناتش قهرمانی ارنولد کلاسیک را دریافت کند و همگی شیفته ی بدن جذاب و پرقدرت هادی چوپان شدند ،اگرچه این جذابیت می تواند تاثیر گذاری هیپنوتیزم درونی افراد نسبت به هادی چوپان باشد به گونه ای که هر فیگور هادی چوپان بسیار همه افراد حضور در مسابقه به وجد آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • صبا IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    از اینهمه تلاش سپاس.هر ایرانی که اینگونه بدرخشد ایران گلستان میشود
  • محمد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    احتمالاً هادی رفته جز خودی‌ها. ای کاش دست ما را هم بگیرد.
  • مرتضی زارع IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    درودبرکاعنات قرار است هادی چوپان جای ارنولدرا در قرن جدید بگیرد با محوریت قدرت ایران بجای امریکا۱۱ سپاس ۳۶۹
    • ایمان IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      خدایی این پیامت چ ربطی بهم داشت فقط تو بی ربطی بهم ربط داشت فکر چیز خوبیه
  • فرهاد CA ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    مایه افتخار وطن در دورانی که همه بما پشت کرده اند 💪💪💪
  • فرهاد CA ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    مایه افتخار وطن در دورانی که همه بما پشت کرده اند 💪💪💪

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی