نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
آقای فدراسیون! مگر قرار نبود جلوی جنگ بیانیه را بگیرید؟ نتیجه جریمه‌کردن‌هایتان چه شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به بیانیه استقلال آمار کلی مسابقه این دو تیم را منتشر کرد.

فوتبالی‌ها در جریان سوژه روز گذشته فوتبال ایران هستند؛ باشگاه استقلال در فراری روبه‌جلو حقایق بازی مقابل مس رفسنجان را نادیده گرفت و به جای پذیرش اشتباهات و ایرادات فنی خود زمین و زمان را مقصر شکست و حذف از جام حذفی دانست. استقلال به همین هم بسنده نکرد و نه فقط حریف بلکه کل فوتبال ایران را زیر سوال برد و از همین حالا جوسازی برای دربی را شروع کرد؛ رفتاری که فقط تعبیر به ترس از شکست احتمالی می‌شود و به نظر می‌رسد استقلال با استفاده از این باخت، برای دربی پیش رو مظلوم‌نمایی پس‌انداز کرد!

در همین ارتباط بخوانید: زشت‌ترین بیانیه تاریخ؛ ماست‌مالیِ حذف از حذفی، مظلوم‌نمایی برای دربی/ همه دنیا مقصرند، شما خوبید!

پس از اشتباه بزرگ کادر مدیریتی استقلال که اصلا نیازی به واکنش نداشت، باشگاه مس رفسنجان در مقام پاسخگویی برآمد تا از حق خود دفاع کند.

هرچند باشگاه مس محترمانه آمار و ارقام این بازی را منتشر کرد، اما در این ماجرا سوال اینجاست که مگر قرار نبود فدراسیون و کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق جلوی بیانیه‌نویسی را بگیرند؟ مگر قرار نبود شدت جریمه‌ها به گونه‌ای باشد که این کار زشت ادامه پیدا نکند؟ مگر هزار بار هشدار ندادیم که چیزی که فردا در پی این بیانیه‌نویسی‌ها خراب می‌شود -یعنی همان اعتماد عمومی و همان لذت بردن از فوتبال که حق همه نسل‌هاست- خیلی باارزش‌تر از یک مسابقه و سه امتیاز آن است؟!

چرا یک بار برای همیشه با این پدیده شوم برخورد نمی‌کنید؟ چرا کاری نمی‌کنید که اساسا جوسازی در فضای رسانه و بیانیه‌نویسی برای پوشاندن کمبودها و اشتباهات خود به طور کلی از دایره ذهنی توجیهات این نامدیران خارج شود؟

به امید آن روز که همه از فوتبال لذت ببرند و برنده و بازنده به هم احترام بگذارند و کمبودها و ایرادات خود را گردن این و آن نیاندازند.

بیشتر بخوانید: جنگ قبل از دربی بالا گرفت؛ حمله باشگاه پرسپولیس به استقلال/ مشخصا از تقابل با ما ترس دارید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شمسعلی US ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    متأسفانه کیسه فکر می‌کنه با جار و جنجال و تحت تاثیر قرار دادن داورها میشه قهرمان شد، قهرمانی شخصیت میخواد . باخت رو بپذیرن و دفعه دیگه بهتر بازی کنن. تیم خوبی دارن ولی حریفاشون خییییلی قویترن و خب اونا هم میبازن مثل همیشه ، اما چیزی از ارزششون کم نمیشه😜
    • ساوالان IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      استقلال ازاد هست. هر کاری را انجام دهد . فقط بقیه تیم ها محدودیت دارند. نمونه اش بحث داوری هست. نکونام بعد هر بازی. داوری را باد هوا کرده. حتی بحث شتیل را مطرح کرد. اب از اب تکان نخورد. چون اول فصل میزگرد تاج نیکو برگزار شده. کمیته انظباتی یک کمیته تمام استفلا لی هست..
  • علی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    تیم کیسه از الان برای دربی هیاهو شروع کرده تا امتیاز بگیره ، بالاخره از جام حذفی کنار رفتن و برای به دست آوردن طرفداران خودشون به لیگ چشم دوختن
  • آبدارچی پاره وقت IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    مس خوب بازی کرد استقلال باخت اما تیم داوری در نتیجه بازی موثر بود و از لحاظ فنی و فوتبالی این یعنی یک عمل غیر معمول و غیر قانونی باید نسبت به آن اعتراض وانتقاد کرد و باید هم پیگیری شود حالا چطور خبرنگاران و رسانه ها که ادعای روشنگری به منظور کاهش اینگونه اعمال ناهنجار و مخرب در جامعه و همین فوتبال را دارند اینقدر ناراحت هستند ؟؟!!! الان فقط میشه گفت دوحالت بیشتر نداره یا برای پرسپولیس جانفشانی می کنید یا پای مادیات وسط است ولا غیر !
    • سینا IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      آخه شما استقلالیها چرا انقدر توهمی و بی منطق هستید.. همه میگن استقلال خوب بازی نکرد.. تصور کنید پنالتی دقایق اولیه برای استقلال گل میشد.. نتیجه چی میشد.. چرا هر وقت کم میارید می‌پرید به پرسپولیس؟؟؟ جمع کنید ننه من غریبم و هوچیگریتونو... همون باشگاه و مربی تون هوچیگری میکنند کافیه... یه فصل گذشته برید ببینید کی نکونام در مورد فوتبال یا تیمش حرف زده.. البته الگوش مجیدی و هانی کورده هستش...
  • سینا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    یارو رفت مکه.. میخواست به شیطون سنگ بزنه.. خیلی شلوغ بود.. گفت ای خدا راهی باز بشه من سنگمو بزنم برم.. شیطون شنید به طرف گفت تو دیگه چرا؟ توکه از خودمونی.. حالا حکایت استقلال و فدراسیون شده.. تاج و فدراسیونش و کمیته انظباطی و اخلاق و داوری که از خوده استقلال هستند.. میخواهید چه برخوردی کنند.. توی مملکت ما همه چی مهندسی شده هستش.. میخوان بعد از یه دهه هر جور شده استقلال قهرمان بشه.. مثل زمان مجیدی...
  • ع ق QA ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    پرسپولیس که جواب داده را بشدت جریمه می کنند ولی استقلال نه بابا. فکر کردی باند مستقر در فدراسیون شلغمند تازه اگر اول استقلال را جریمه کنند پول از این جیب به آن جیب میشه وقت تقسیم سه بزرگوار می ذارن تو جیب
  • لنگپولیس IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    چرا وقتی لنگ بیانیه و شکایت می‌کرد همه لال بودند.الان چند هفته است داوری داره سر استقلال رو می بره بیانیه اعتراضی داده داد همه در اومده. به وزارت ورزش،فدراسیون تاج،کمیته داوران،کمیته انظباطی که همه کامل در خدمت مافیای لنگ هستند اخطار می دهیم اینقدر صبر وتحمیل هواداران استقلال را امتحان نکنند.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      کاملا و متقابلا برعکس گفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی