صعود راحت سیتزن‌ها در شب سخت رئال مادرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید صعود کردند.

در دومین شب از هفته نخست دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر میهمان خود لایپزیش به تساوی ۱-۱ بسنده کرد، اما با توجه به برتری ۱-۰ در بازی رفت در آلمان، مجموعاً‌ با نتیجه ۲-۱ مقابل حریف آلمانی‌اش به پیروزی رسید و صعود کرد.

رئالی‌ها در این بازی با گلزنی وینیسیوس جونیور در دقیقه ۶۵ پیش افتادند، اما برتری‌شان فقط سه دقیقه پابرجا بود چرا که ویلی اوربان گل تساوی را برای لایپزیگ زد. به این ترتیب ۲۵ دقیقه پایانی بازی برای هواداران رئال با دلهره دریافت گلی دیگر و کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه همراه بود که البته این اتفاق در نهایت رخ نداد.

صعود راحت سیتزن‌ها در شب سخت رئال مادرید

در بازی دیگر که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد، تیم فوتبال منچسترسیتی حریف خود کپنهاگن را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت. سیتی که در بازی رفت هم با همین نتیجه حریف دانمارکی‌اش را شکست داده بود، با گل‌های مانوئل آکانجی در دقیقه ۵ و خولیان آلوارس در دقیقه ۹ کار حریف را یکسره کرد. محمد الیونسی در دقیقه ۲۹ یکی از گل‌های خورده را برای کپنهاگن جبران کرد، اما در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه نخست، ارلینگ هالند سومین گل میزبان را زد تا این تیم در مجموع با برتری ۶-۲ پیروز و راهی مرحله بعدی شود.

صعود راحت سیتزن‌ها در شب سخت رئال مادرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی