جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۴ |
۰
اوسمار ویرا از خرید مهاجم خارجی پشیمان شد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که شاید اوسمار ویرا قید خرید مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله تیمش را بزند.

با کوچ شهاب زاهدی به لیگ ژاپن و جدایی اجباری نبیل باهویی از پرسپولیس، لیست بزرگسالان این باشگاه خالی شد تا قرمزها به دنبال خرید یک مهاجم خارجی جدید باشند. اوسمار ویرا در هفته‌های اخیر به دلیل کمبود مهاجم از امید عالیشاه و وحید امیری در نقش مهاجم سایه و مکمل استفاده کرده است.

از قضا هم امید عالیشاه و هم وحید امیری توانسته اند با ارائه بازی‌های خوب و موثر نظر مثبت سرمربی برزیلی پرسپولیس را به خود جلب کنند. از آن گذشته پرسپولیس در خط میانی خود با ترافیک عجیبی روبروست. مسعود ریگی و سینا اسدبیگی دوهافبک تدافعی این تیم به شمار می‌روند که سروش رفیعی و محمد خدابنده لو را به عنوان هافبک‌های بازیساز و خلاق تر کنار خود می‌بینند.

اوسمار ویرا در سمت راست خط میانی خود مهدی ترابی و در سمت چپ سعید صادقی را دارد که اوستون اورونوف نیز به تازگی به این جمع اضافه شده و امید عالیشاه و وحید امیری نیز توانایی بازی در خط میانی را دارا هستند.

برهمین اساس سرمربی برزیلی ناچار است امید عالیشاه و وحید امیری را به خط حمله منتقل کند. کاپیتان‌های اول و دوم تیم که به تناوب کنار عیسی آل کثیر بازی کرده و به خط‌هافبک نیز کمک می‌کنند.

بدین روی اوسمار ویرا تصمیم گرفته است فعلا تأمل بیشتری روی خرید مهاجم خارجی داشته باشد و به سیستمی که از آن جواب گرفته است دست نزند.

هرچند در هفته‌های اخیربازار گمانه‌زنی‌ها در خصوص مهاجم جدید این تیم بالا گرفته و هر روز یک بازیکن جدید به این تیم لینک می‌شود. در روزهای اخیر نام‌های مختلفی مطرح شده که همه آنها تنها گمانه‌زنی است و باشگاه هنوز مذاکرات خود را به صورت رسمی با هیچ بازیکن خارجی آغاز نکرده است.

ظاهرا باشگاه انتخاب مهاجم جدید را به اوسمار ویرا سرمربی برزیل سپرده و این مربی در حال بررسی گزینه‌های مدنظر خود است. ویرا یک مهاجم قد بلند و تمام کننده را برای نوک خط حمله خود در نظر دارد. این مربی بعد از جمع‌بندی نهایی گزینه مدنظر خود را به باشگاه معرفی خواهد کرد. از طرفی نیز باشگاه در روند جذب مهاجم جدید نمی‌خواهد بی گدار به آب بزند و در تلاش است تا یک مهاجم با کیفیت را به خدمت بگیرد یا اینکه اصلا مهاجم نخرد و با امید عالیشاه و وحید امیری در کنار عیسی آل کثیر لیگ را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: سرمربی پرسپولیس از کوره در رفت/ برنامه‌ریزی ما را به هم ریختید؛ همین امروز تاریخ دربی را اعلام کنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    تهش می‌شه نبیل و بلانکو. این دلال ها چجوری انقدر قدرت و نفوذ دارن؟ این نشون از بی در پیکر بودن فوتبال و فدراسیون و وزارت ورزشه داره. صاحب نداره. خرید مهاجم خارجی یعنی پر کردن جیب آقازاده ها با پول بیت المال. سودش رو صدا و سیما بخوره و هزینش رو ما بدیم، این ظلمه، ظلم.
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    همیشه این ناراحتی بجا میمونه که چرا بی لیاقتی مثل هاشمی نسب تو ی ارتش سرخ بازی کرده، لعنت به اون روزهائیکه این بی مصرف عضو تیم بوده
  • تعصب قرمز IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    اسمار هم نشان داد مربی بی دل و جرائتی است با اینهمه بازیکن نباید زیر 3 گل به کیسه پاره ها میزدیم.
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    یک تیکه چوب بالا سر تیم بود بهتر نتیجه میگرفت، بهترین زمان بود که یک سوراخ بیشتر برای 6 تائی ها درست میکردیم اما افسوس از این سرمربی بزدل.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی