نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۶
درخشش خیره‌کننده احمد نوراللهی مثل یک الماس/ دوباره گل؛ دوباره پاس گل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روند درخشان ستاره ایرانی الوحده ادامه داشت تا تیمش به فینال جام ابوظبی صعود کند.

بازی‌های استثنایی احمد نوراللهی در لباس الوحده همچنان ادامه دارد و هافبک سابق پرسپولیس در بازی حساس امشب تیمش در جام بانک اسلامی ابوظبی هم توانست روند خوب خود را مقابل الوصل ادامه بدهد و نقش مهمی در صعودشان به فینال این رقابت‌ها داشته باشد.

احمد نوراللهی که جدا از گلزنی و درخشش در دیدارهای تدارکاتی نیم‌فصل، در ۱۰ مسابقه رسمی اخیرشان هم فوق‌العاده کار کرده و توانسته ۶ گل به ثمر برساند، ۴ پاس گل بدهد و روی دو گل دیگر تاثیرگذاری مستقیم داشته باشد، امشب هم استثنایی کار کرد و در جدال برابر تیم مدعی قهرمانی فوتبال امارات توانست گلزنی کند و پاس گل بدهد.

احمد نوراللهی که علاوه بر گلزنی و پاس گل، نظم فوق‌العاده‌ای به میانه زمین الوحده داده و توانسته بود بهترین بازیکن تیمش مقابل الوصل باشد، در دقیقه ۸۷ توپ را به سمت راست زمین بُرد تا یک ارسال به محوطه جریمه و پاس به عقب اسماعیل مطر با ضربه سر را عمر خریبین با شوت محکم بزند و لوکاس پیمنتا در مقابل دروازه با دخالت به موقع توپ را به تور بچسباند و گل چهارم را بزند.

تیم الوحده در شب درخشان احمد نوراللهی که یک گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت، توانست به برتری ۴ بر صفر مقابل الوصل برسد و حریف العین در بازی فینال جام بانک اسلامی ابوظبی شود.

بیشتر بخوانید: ویدیو| احمد نوراللهی با یک گل دیدنی دوباره درخشید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    آقای گروهبان از امید ابراهیمی ۴۰ ساله چه خبر ؟
  • فرهاد US ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    خوب شد نیومد تیم ملی زیر نظر قلعه نویی فوتبالش نابود بشه...مثل طارمی. جهانبخش.مثل بیرانوند.که افت کردو تازه داره خودشو پیدا میکنه مربی بی دانش باعث نابودی بازیکنان با کیفیت میشه
  • فرامرز IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    امتحان یک بازیکن 37 ساله که عالم و آدم می دانستند آینده‌ای در تیم ملی ندارد و دست کشیدن از چنین الماسی اوج نابخردی بود . این که قلعه‌نویی چنین می اندیشد که با افزوده شدن بر سهمیه آسیا در جام جهانی کار تیم ملی در راه صعود ساده است هم ساده لوحی محض است تجربه نشان داده همین نداشتن شایستگی فنی قلعه‌نویی جایی یقه تیم ملی را خواهد گرفت این را نمایش تیم های آسیایی در جام ملتها به خوبی نشان دادند .
  • Mehrdad IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    آقای قلعه نویی حالا به گوه خوردن افتادی از اینکه ابراهیمی پیرمرد روبه نوراللهی آماده ترجیح دادی
  • ارتش سرخ IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    اگر اسدقلالی بود قلعه مرغی جرئت نداشت چنین برخوردی با احمد نور و بقیه سرخپوشان بکنه. جون به جونشون بکنن آدم نمیشن این کیسه کشا....
  • ناصر IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    به جرعت میگم اگه ایشون در تیم ملی بود الآن ما قهرمان جام ملت‌ها بودیم کی ضرر کرد آقای قلعه نوعی اولا مردم دوم خودت کسی مثل کی‌روش که آنقدر غرور دارد در صورتی که سردار از تیم ملی خداحافظی کرد اما با گذاشتن غرور خودش اون رو به تیم ملی دعوت کرد در صورتی که فدراسیون مخالف بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی