نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لباس قرمز بر تن برانکو ایوانکوویچ/ معارفه رسمی سرمربی کروات در چین +عکس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ می‌گوید تیمش را آماده صعود به جام جهانی خواهد کرد.

برانکو ایوانکوویچ امروز از سوی فدراسیون فوتبال چین به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این کشور به خبرنگاران معرفی شد و آنها فرصت صحبت با این سرمربی را پیدا کردند.

صحبت‌های اولیه سرمربی کروات کروات ساده بود: من عمیقا تحت تاثیر حضور پرتعداد خبرنگاران قرار گرفتم. من بسیار افتخار می‌کنم که سرمربی چنین کشور بزرگی هستم.

تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری دو بازی متوالی در روزهای ۲۱ و ۲۶ مارس قرار دارد. ایوانکوویچ در این خصوص عنوان کرد: از زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی تا بازی‌ها ما زمان زیادی را نخواهیم داشت. این را هم می‌دانم که لیگ چندی پیش شروع شده است، بنابراین بازیکنان نمی‌توانند خیلی سریع به فرم خوب برسند.

 با این حال ایوانکوویچ همچنین تاکید کرد: هدف اولیه ما ورود به جمع ۱۸ تیم برتر آسیاست. هدف نهایی ما تشکیل یک تیم ملی قدرتمند و تلاش برای صعود به جام جهانی است. هدف نهایی ما حضور تیم چین در جام جهانی است.

برانکو ایوانکوویچ در این نشست مطبوعاتی سوییشرت تیم ملی چین را هم بر تن داشت تا با ردای جدید کار خود را در فوتبال آسیا ادامه دهد.

لباس قرمز بر تن برانکو ایوانکوویچ/ معارفه رسمی سرمربی کروات در چین +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضا IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    الان که نصف آسیا قراره بره جام جهانی. رفتن چین به جام جهانی همچین کار سخت و عجیبی نیس.
    • شوتبال AT ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
      عزیزم نیست چین همیشه در مراحل پایانی مقدماتی جام جهانی حذف شده؟ نیست با مارچلو لیپی به مراحل پایانی جام جهانی رفته! برانکو خودش هم میدونه چین تیم درجه دو آسیا محسوب میشه شما از حالا برای عدم نتیجه گیری احتمالی ایشون برنامه ریزی نکنید برانکو هم مثل کیروش تموم شد. فقط تفاوت این دو مربی را نتایج شون و عملکردشون نشون میده و داده!
  • محمود بهرامی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    فقط برادر بزرگوارم . عمو برانکو ایوانکوویچ.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی