نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
۱ |
۰
آخرین خبر رسمی از زمان برگزاری دربی برگشت
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهیل مهدی درباره تغییر زمان دربی می‌گوید: فعلا قرار نیست تاریخ دربی تغییر کند و اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد، برنامه بازی‌های لیگ برتر به هم می‌ریزد.

طی روزهای اخیر شایعاتی درخصوص احتمال برگزاری دربی پایتخت در سال آینده به گوش می‌رسید. دو تیم استقلال و پرسپولیس چهارشنبه ۲۳ اسفند باید در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند.

روز گذشته برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که احتمال برگزاری شهرآورد پایتخت در سال ۱۴۰۳ وجود دارد و سازمان لیگ این موضوع را بررسی می‌کند.

با این حال، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگویی که با برنامه ورزش و مردم داشت، این موضوع را تکذیب کرد و گفت که حداقل تا امروز، موضوعی به آنها ابلاغ نشده است.

سهیل مهدی در این خصوص می‌گوید: فعلا قرار نیست تاریخ دربی تغییر کند و اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد، برنامه بازی‌های لیگ برتر به هم می‌ریزد. تا الآن چیزی به ما ابلاغ نشده است که تاریخ دربی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: تغییرات ادامه‌دار اوسمار در ترکیب پرسپولیس/ کدام ستاره‌ها امروز روی نیمکت می‌نشینند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 40c IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    اقای سهیل مهدی تبانی تا کی حقو ناحق کردن تاکی چطور میخوای جواب میلیونها هوادار استقلال رو بدی اون از نیم فصل اول که بخاطر مصدومیت اون امیری و یکی دوتا دیگه دربی رو چند ماه انداختین عقب. اینم از این دربی. بعد وقتی بهتون میگن شما تصمیم گیرنده های فوتبال همتون لنگی هستین فشاری میشین خوب هستین دیگه حد اقل شهامت داشته باشین و قبول کنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی