نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰
۰ |
۰
فرعباسی در ملوان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حبیب فرعباسی ۳ امتیاز را در انزلی نگه داشت تا ملوان پیروزی حساس این هفته را مدیون دروازه‌بان خود باشد.

ملوان این فصل با مهدی تارتار بسیار خوب شروع کرده و در تمام طول مدت فصل تا اینجا جزء مدعیان و ۶ تیم بالای جدول بوده است. ملوان به همراه تراکتور و گل‌گهر سه تیمی هستند که چشم به جایگاه چهارمی لیگ دارند.

در هر فصل فوتبال ایران و با توجه به سابقه سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی و اول هر تورنمنت و جامی هستند. آن‌ها در جذب بازیکن نیز در مقیاسی فراتر از دیگران عمل می‌کنند و کارنامه و پیشینه آن‌ها نیز با خیل عظیم هوادارانشان مشخص است. با توجه به این‌که شانس و احتمال قهرمانی یکی از این سه تیم در جام حذفی نیز بیشتر از سایرین است، در خیلی از سال‌های گذشته تیم چهارم لیگ شانس حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان را داشته و کماکان نیز سایر تیم‌های لیگ برتر ما برای این رتبه می‌جنگند و امید دارند.

این هفته جدال دو تا از همین تیم‌ها بر سر جایگاه چهارمی لیگ به دوئل رودررو کشید. گل گهر سیرجان در انزلی مهمان ملوان بود و میزبان با یک گل بازی را برد، از روی نقطه پنالتی.

اما در این مسابقه و در دقیقه ۹۷ در واپسین ثانیه‌ها حبیب فرعباسی خرید جدید ملوان که به خاطر خدمت سربازی در نیم‌فصل از ذوب آهن به قوی سفید پیوست، در ادامه درخشش خود در دور برگشت کاری کرد کارستان! یک ارسال از عرض که خطرناک‌ترین ارسال برای مدافعان و دروازه‌بان است، درون محوطه شش قدم به بازیکن گل گهر رسید و او بدون هیچ‌گونه مراقبت یا مزاحمتی با یک ضربه محکم دروازه ملوان را نشانه رفت. تقریبا همه منتظر لرزش تور دروازه میزبان بودند اما در تصویر تلویزیونی مربی یونانی گل گهر با دو دست بر سرش کوبید تا همه از وقوع یک معجزه مطلع شوند.

فرعباسی که در همان اولین بازی برای ملوان پنالتی گرفته بود با یک واکنش خیره کننده دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا قوی سفید با سه امتیاز جشن بگیرد. تصاویری که از رختکن ملوان بعد از این بازی بیرون آمد شادی بی‌حد و حصر بازیکنان را نشان می‌داد؛ هم به خاطر بردن رقیب رودررو و هم به خاطر شیرینی آن سوپرواکنش لحظات آخر فرعباسی!

حالا شاگردان تارتار امیدوارتر از همیشه به ادامه مسیر لیگ نگاه می‌کنند و بدون تردید این فصل درخشان‌ترین فصل ملوان در بازگشت دوباره به لیگ برتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی