شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
۰ |
۱
شب غیرمنتظره یک ستاره مقابل پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان پهلوان هافبک پیشین پرسپولیس و فعلی فولاد، مقابل تیم سابق خود تنها ۴ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

در فوتبال بازیکنان و مربیان مقابل تیم سابق خود انگیزه مضاعفی دارند و معمولاً حتی اگر صددرصد آماده هم نباشند، برابر تیم قبلی در ترکیب اصلی به میدان می‌آیند. احسان پهلوان ستاره‌ای که در نیم فصل از سپاهان به فولاد برگشت، بازیکنی بود که پرسپولیسی‌ها منتظر حضورش در زمین بودند.

پهلوان در ذوب آهن چهره شد و برای خود نامی دست و پا کرد. او بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی بود که با اصرار زیاد او سرانجام پیراهن پرسپولیس را به تن کرد. یحیی اعتماد زیادی به این وینگر داشت و با وجودی که هواداران از نمایش او راضی نبودند، همیشه از این ستاره حمایت کرد.

اما پهلوان حاضر نشد قراردادش را با پرسپولیس تمدید و با دستمزد که پرسپولیس می‌گفت بماند. او راهی فولاد شد و از آنجا به بعد دیگر هرگز به سطح قبلی نرسید. پهلوان در ابتدای فصل به سپاهان رفت، اما در این تیم هم نتوانست جایگاهی ثابت پیدا کند و نیم فصل دوباره به اهواز برگشت.

او در چهار مسابقه دور برگشت کماکان بدون تاثیر در فولاد بود و در بازی مقابل تیم سابقش یعنی پرسپولیس نیز از دقیقه ۸۶ جانشین شیمبا ۴۲ ساله شد و البته که نتوانست تغییری در نتیجه شکست تیمش ایجاد کند.

مثال احسان پهلوان اهمیت انتخاب درست را برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای نشان می‌دهد. اینکه توانایی فنی همه چیز نیست و موارد دیگری هم مثل انتخاب درست در سرنوشت بازیکن و مربی تاثیر زیادی دارد و اینکه بازیکنان بدانند پول و رقم بالاتر همه چیز نیست و می‌تواند به قیمت افت شما و پایین آمدن همان دستمزد و پول در دراز مدت تمام شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی